Ik heb een beetje een vreemd filmpje gedownload. Het is een .mov, maar maakt voor het beeld vrijwel zeker gebruik van 3ivx. Quicktime kan echter niets met het beeld, de audio speelt wel gewoon goed af. Als ik hem rename naar .avi speelt WMP het beeld weer prima af, maar weer geen geluid (vermoedelijk Quicktime geluid, AAC). Het liefst had ik dat ik het filmpje gewoon in WMP af kon spelen, met geluid, dus als iemand een oplossing weet, gaarne. Gspot kan helemaal niets vinden over welke video of audio codec gebruikt wordt, alleen dat het filmpje ooit met Quicktime gemaakt was. Hier schiet ik dus ook niet veel mee op.
Ik heb net even de officele codec (pack) van 3ivx geinstalleerd (ik had eerst gewoon ffdshow) in de hoop dat bijgeleverde mpeg4audio decoder resultaat zou hebben, maar dit doet explorer.exe en wmp.exe crashen.
Ik heb net even de officele codec (pack) van 3ivx geinstalleerd (ik had eerst gewoon ffdshow) in de hoop dat bijgeleverde mpeg4audio decoder resultaat zou hebben, maar dit doet explorer.exe en wmp.exe crashen.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos