[Distributed Folding] hitparade van 22 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 387 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wist dat we het wel gingen halen, maar laatsteupdate was er toch mooier over dan ik hoopte :)
ik slaap gerust vannacht, en hoop een van de volgende dagen ook eens het verschil tekunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:19

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

2 dagen heeft mijn privé grazer op de IC gelegen met zware interne problemen. Na een hoop gezwoeg en zelfs een aantal reanimaties heeft }:O het uiteindelijk wel overleefd...

Nouja, nu een nachtje uitrusten en morgen weer in de wei :Y)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:03

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 22:46:
Statsupdate

DPC: 166.250.956 (34M sinds laatste statsupdate)
FDC: 157.906.036 (24M sinds laatste statsupdate)
ARS: 125.306.354 (21M sinds laatste statsupdate)

Dus naderen we Ars vandaag met ongeveer 45M en FDC zijn we na vandaag met ongeveer 15M genaderd. :*) Stel nu dat wij Ars met gemiddeld 45M per dag voorbij blijven streven dan hebben we ze tuk over ruim 8 dagen!!! 8)

Conclusie: Today was a good day :)

Deze koe zoekt het zachte gras op en gaat slapieslapie
Mijn rekenkundig vermogen zegt me nog steeds dat 166 - 125 altijd nog 41 is. Als we preciezer gaan rekenen komen we op een verschil van bijna 41 miljoen uit.
Maargoed, neemt niet weg dat het een lekkere voorsprong is. Maar het kan ZEKER nog wel meer volgens mij. Als die server van DF nou niet zo vaak moeilijk deed :|

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:17
Door de 'trage' upload niet helemaal gegaan volgens plan (33 miljoen), maar 26 miljoen is ook niet verkeerd :)
Marcelloz gefeliciteerd met je verjaardag en volgende keer lukt het vast en zeker wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op 23 maart 2004 @ 09:51:
Ik gebruik vanaf vandaag onderstaand scriptje om mijn zooi de deur uit te krijgen:

code:
1
2
3
4
5
6
@echo off
:START
foldtrajlite -f protein -n native -u t
echo sleeping for 30 seconds
sleep 30
goto START

sleep.exe kan je onder andere hier downloaden. ff in je windows/system32 mikken, altijd handig.

scriptje in een .bat bestand plakken en opstarten in dezelfde directory als je kopietje van je df folder die je wilt uploaden.!!!! Let op: dus niet in je 'live' df folder zetten of executen, maar altijd in een kopie daarvan!!!

scriptje werkt perfect en ik hoef niet meer te babyzitten. Af en toe wel even kijken of niet alles al de deur uit is maar verders doet'ie wat hij moet doen.
mja, nu nog een linux oplossing :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 22:50:
[...]

mja, nu nog een linux oplossing :9
Borduur hier eens op verder ;)
Escrimador schreef op 23 maart 2004 @ 13:58:
een (erg) simpel scriptje voor linux zou dan zoiets zijn als ?
code:
1
2
3
4
5
6
7
#!/bin/bash
while
 echo "sleeping 30 seconds";
do
 sleep 30
 ./foldtrajlite -f protein -n native -ut;
done

zal straks eens testen thuis op m'n linux bak

mooier zou natuurlijk zijn als ie keek of hoeveel er gebuffered was en na alles verstuurd te hebben netjes afsloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54
Fear-factoR schreef op 25 maart 2004 @ 22:57:
[...]
Borduur hier eens op verder ;)
[...]
heb inmiddels thuis getest en het werkt (zie de grote LA flush van dinsdag >:) ), het is alleen niet echt een "elegante" oplossing :/

Only dead fish go with the flow

Pagina: 1 2 Laatste