XP setup: F6 drivers laden via ander medium dan floppy?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-03 10:40

bosaap22

Doing things I'm good at.

Ik heb een Maxtor 160 GB SATA schijf gekocht en wil deze in mijn Asus A7N8X-E bordje zetten... Nu is het zo dat ik geen floppy drive heb...
Kan dus booten via cdrom, druk op F6, maar kan ik dan toch die drivers van de ASUS cdrom installeren, ook zonder floppy?
Ik heb maar 1 HD en dat is deze MAxtor SATA schijf.

M.a.w.: floppydrive echt nodig om m'n HD te installeren en er Windows XP (SP1) op te zetten?

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
bosaap22 schreef op 22 maart 2004 @ 22:02:
Ik heb een Maxtor 160 GB SATA schijf gekocht en wil deze in mijn Asus A7N8X-E bordje zetten... Nu is het zo dat ik geen floppy drive heb...
Kan dus booten via cdrom, druk op F6, maar kan ik dan toch die drivers van de ASUS cdrom installeren, ook zonder floppy?
Ik heb maar 1 HD en dat is deze MAxtor SATA schijf.

M.a.w.: floppydrive echt nodig om m'n HD te installeren en er Windows XP (SP1) op te zetten?
Helaas om jouw te teleurstellen, hebben ze nog niet echt een manier bedacht om het via de cd-rom of een andere medium in te voeren.

Ik werk zelf bij een pc-zaakje, en hoor daar idd veel klachten over.

Jammer, maar helaas... *zucht*
In ieder geval, veel succes.

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-03 10:40

bosaap22

Doing things I'm good at.

Helaas om jouw te teleurstellen, hebben ze nog niet echt een manier bedacht om het via de cd-rom of een andere medium in te voeren.

Ik werk zelf bij een pc-zaakje, en hoor daar idd veel klachten over.

Jammer, maar helaas... *zucht*
In ieder geval, veel succes.
Dan toch maar een diskettestation aanschaffen...
Dacht dat ik daar wel vanaf was... Niet dus! :(

Bedankt voor de reactie iig....

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Bovenstaande berichten zijn verplaatst uit Serial ATA schijf omdat het probleem an sich to-taal niks met dit topic te maken heeft 8)7

Daarnaast is het ook nog puur een OS-based probleem. Dit probleem hoort in principe in Windows Operated Systems, maar dit "topic" gaat toch al dicht ;) Waarom dan? Het antwoord is gewoon in de FAQ van dit subforum te vinden. Kijk eens onder "Hoe installeer ik Windows op een SATA schijf?" B)

Handig hé, die FAQ's? Voortaan wel éérst de FAQ's raadplegen eer je een topic opent. Dat is echt wel de bedoeling hier op GoT, herlees eens het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] aandachtig door ;)

Dit topic is gesloten.