[WinVNV] Geen password, geen toegang

Pagina: 1
Acties:

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
"Ergens in Rotterdam" staat een pc die ik op afstand beheer(de) met Remote administrator 2.1
Die kan ik ik niet meer overnemen. File-transfer en telnet werkte nog wel, maar full-control dus niet. Lastig.

Met filetransfer files voor WinVNC erop gezet. en die via telnet als service laten starten. -> Dat werkte in eerste instantie niet omdat winvnc geen password heeft.

.reg filetje gemaakt met een password. Dat erheen gekopieerd, service gestopt en gestart, hoera, beeld via Vncviewer.

Met winvnc regedit opgestart en de wijzigingen van m'n regfiletje er weer uitgehaald. En met winvnc -settings een password eringezet omdat die versleuteld in het register staat en niet zoals met m'n reg-file als plain tekst.

Daarna Remote Administrator ge-uninstalled en gereboot, om radmin weer te kunnen installeren.

Nu zegt WinVNC dat ik geen connectie mag maken omdat er géén password ingesteld is. Met wat testen blijkt dat WinVNC z'n password in current user zet en niet zoals ik verwachte in local machine. Die machine staat nu vrolijk te wachten tot ome administrator inlogd en vanaf dat moment kan ik erbij, want dan is dat password actief.

Radmin is gedeinstalled dus ik heb geen telnet en geen filetransfer meer.

Ik kan met regedit niet connecten naar de machine omdat oa poortje 135 als "filtered" staat. (Volgens nmap) Ook shares beanderen wil daarom niet lukken.

Is er "een manier" om het register te wijzigen van een machine (heb adminpassword) als ik geen shares/registry kan benaderen en àls dat kan, kan ik dan de machine ook rebooten (anders heeft het nog geen zin)
Of kan ik op een andere manier Vnc-en naar een machine "zonder password".

En wat heb je aan een programma wat "als service draait" als alle gegevens NIET als service draaien!

[ Voor 4% gewijzigd door FirmPete op 23-03-2004 02:53 ]

Firmpete on Aerie Peak

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Of kan ik op een andere manier Vnc-en naar een machine "zonder password".
Gewoon niks invullen in het password veldje? :?