30x sf175s + gw5000-dt op oost
dan heb ik er hier ook nog een:
http://www.aldi-sued.de/aktuell_do.htm
dit zijn alleen een dolby decoder +boxen, maar meer heb ik in principe ook niet nodig!
Zijn beide dezelfde prijs! En aangezien ik dicht bij de grens woon kan ik er zo ff heen rijden.
http://www.aldi-sued.de/aktuell_do.htm
dit zijn alleen een dolby decoder +boxen, maar meer heb ik in principe ook niet nodig!
Zijn beide dezelfde prijs! En aangezien ik dicht bij de grens woon kan ik er zo ff heen rijden.
30x sf175s + gw5000-dt op oost
Ik denk dat je voor die prijs niet veel kunt verwachten, als je ziet dat een goede speaker al meer kost dan die hele set bij elkaar...
Denk dat van deze 2 de laatste een betere keuze is.
Zeker als het alleen maar voor het 'af en toe' bekijken van een film is.
Zeker als het alleen maar voor het 'af en toe' bekijken van een film is.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Tsja...je koopt een geluidsset bij de Aldi.
Denk dat je dan niet echt op kwaliteit moet rekenen
En zeker niet voor die prijs!
Btw, die tweede is alleen 'n speaker-set volgens mij. Maar goed, ik zou het je sowieso afraden. Denk niet dat het veel beter zal klinken dan je huidige speakers.
Denk dat je dan niet echt op kwaliteit moet rekenen
Btw, die tweede is alleen 'n speaker-set volgens mij. Maar goed, ik zou het je sowieso afraden. Denk niet dat het veel beter zal klinken dan je huidige speakers.
200 watt pmpo wat zou dat irl normaal zijn ?
50 mischien 60 watt ?
ik zou het iig NIET doen
50 mischien 60 watt ?
ik zou het iig NIET doen
.
Lifetec. Hmm dat zal me een kwaliteitje zijn
Het is verschrikkelijke bagger 
tenzij je aan geluidskwaliteit geen waarde hecht kan je het kopen. En wat moet je in deze tijd nog met een cass. deck
En Lifetec die home-audio maakt? Nog nooit van gehoord, ik zou het dus absoluut niet doen.
tenzij je aan geluidskwaliteit geen waarde hecht kan je het kopen. En wat moet je in deze tijd nog met een cass. deck
En Lifetec die home-audio maakt? Nog nooit van gehoord, ik zou het dus absoluut niet doen.
Verwijderd
ik zou nooit voor zo'n el-cheapo radio gaan, ze zeggen wel garantie maar dat is volgens mij ook dikke kut:r
Meestal is het met adio-apparatuur toch: Alle waar naar zijn geld...
Pagina: 1