Toon posts:

Mp3 speler???

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van deze mp3 speler, ik vind hem wel heel bruut en goedkoop.

http://www.mp3cdspeler.nl/mp3cdspeler.html

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het ding ziet er alleen niet uit. :r :)

Verwijderd

Op zaterdag 16 december 2000 19:12 schreef WasBak het volgende:
Het ding ziet er alleen niet uit. :r :)
Wat het er nou niet uit. dat ding ziet er kei kewl uit. ik heb hem ook. al drie maanden zo'n beetje en heb er alleen nog maar plezier mee gehad, die is gewoon hartstikke goed.

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:12
heb ooit eens geleen ergens dat ie vet k*t was!!

Advanced sheep-counting strategies

• DaVincy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01-2019
Ik heb hem ookal een maandje of 3
hij is top goed! maar oppeens speelt ie geen mp3 cd's meer af op batterijen! Wel op adapter, dan doet ie het nog prima.. maar batterijen dus niet. Gewone cd's kan ie wel afspelen normaal! HEEL vaag dus!! Iemand sugesties toevallig?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Rot op met MP3 spelers, 32 mb is te klein en 64 onbetaalbaar.

Laat ze eerst maar es wat goedkoper worden.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Captain Pervert als je nou is naar de link gaat kijken dan zie je dat dit een ander soort is.

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 16:10
Op zaterdag 16 december 2000 19:46 schreef Captain Pervert het volgende:
Rot op met MP3 spelers, 32 mb is te klein en 64 onbetaalbaar.

Laat ze eerst maar es wat goedkoper worden.
emmh... eerst lezen en dan reply-en dumbass...
Er gaat dus 650mb per cd in dat ding, en de prijs is maar iets duurder dan een normale cd-walkman...

Alleen de batterijen zijn behoorlijk snel leeg...

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• Captain Pervert
Okee :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Dat ding is echt gewoon super stoer. Ik ga er gelijk voor sparen en hij is nog redelijk goedkoop ook.

Verwijderd

Op zaterdag 16 december 2000 20:59 schreef kruitje het volgende:
Dat ding is echt gewoon super stoer. Ik ga er gelijk voor sparen en hij is nog redelijk goedkoop ook.
moet je zeker doen.... :):):)

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Ik vind dat ding echt zo "ik heb een kadett GSi met 3-spaaks velgen"...
Sorry voor de mensen die hem hebben, misschien is het wel een hardstikke fijn ding :)

maarre... MiniDisc rules :P

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Klote ding ;)
Koop dan gewoon die van philips voor iets meer geld, maar dan heb je ook wat

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

De Lennox wordt vrijwel unaniem in alle reviews gezien als beter dan de Expanium...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 11:53 schreef ALH het volgende:
Ik vind dat ding echt zo "ik heb een kadett GSi met 3-spaaks velgen"...
Sorry voor de mensen die hem hebben, misschien is het wel een hardstikke fijn ding :)

maarre... MiniDisc rules :P
Dan heb ik al drie maanden een kadett gsi met 3 spaaks velgen >:)>:)>:)
Okay minidisc roeles ook maar dit apparaatje ook :P:P:P:P

• ALH

ALH

hmmja, ok dan ;)

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Tof ding, ik heb hem sinds een paar weken, de enige minpunten die ik heb kunnen ontdekken zijn de levensduur van de batterijen (4 uurtjes) en (misschien ligt dat aan de CD-RW's) dat hij nogal vaak NO-FILE zegt, maar voorderest klasse ding!

The desire to know is natural to all good people!

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zelden een lelijker apparaat gezien ;)
Maar t is wel goedkoop.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 16:06 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Zelden een lelijker apparaat gezien ;)
t is maar goe da smaken verschillen :P:P:P:P

THE LENOXX ROELES

• AngelEyes
  • Laatst online: 26-04-2024
Waarom converteer je je mp3tjes niet gewoon naar muziekfiles, en zet je ze dan op je CD. Kan je gewoon een goeie cdspeler kopen van 200 piek ofsow. Toch? :?

Jouw advertentie hier??

• Captain Pervert
Hmm bij nader inzien is het best een ideaal apparaat, maarre, hoe kan het dat ik hier nooit eerder van heb gehoord? Beetje vaag, kennelijk (nog) niet echt een commercieel succes.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 11:52
Ik vind em niet mooi (en dan druk ik me zacht uit), enige die er een beetje uitziet is die van Phillips, kost alleen een keer zoveel en je zit nog aan het nadeel ..... die krengen zijn te groot, hallo heren techneuten, het moet toch mogelijk zijn op het formaat minidisc 650MB MP3 te krijgen?

* Speedy is nog heel blij met zijn MiniDisc

Flickr | Lego collectie

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Jeuj ! dat ding hadden ze ook op de computerbeurs (benelux in eindhoven) en hij is best wel heel erg kewl ! ze demonstreerden em daar en ze hadden een paar dozen bij, die dingen waren in notime uitverkocht... als ik er het geld voor had zou ik er ook een gekocht hebben...
Goede features enzo, en het loopwerk is trouwens bijna hetzelfde als die van philips... alleen heeft die philips (expanium toch ?) een ander omhulseltje, maar ze kunnen hetzelfde... bye :)

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

/me gaat er vandeweek maar 1tje kopen denkt ie!

vandaag besteld, morgen in huis!

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 18:42 schreef TAG_Speedy het volgende:
hallo heren techneuten, het moet toch mogelijk zijn op het formaat minidisc 650MB MP3 te krijgen?
In theorie is dat wel mogelijk maar ik heb nog nooit gehoord van een mp3-minidiscspeler...

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Als ik de specs zo lees, is het wel een leuk dingetje :9. Maar alleen zonde dat ik nog een inbelverbinding heb, dat plaatje wou de site niet laden :(. Maar daar komt verandering in ... 18 januari KABEL :P. Eindelijk.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

en toch blijf ik die dingen errug GROOT vinden,.....dus voor mij blijft het nog altijd minidisc,...

het ultieme geluidsapparaat,...is een mp3 speler,....waar WEL heel veel op kan dus inderdaad niet 32 of 64 MB en die ook heel klein is,...dus niet even groot als een discman,..... en dan het liefst met verwisselbaar geheugen,....zodat het zoeken niet al te lang hoeft te duren, want je kan er wel eentje hebben met heel veel geheugen maar zie maar eens een nummer te vinden als er ik zeg maar wat,...1000 op staan ofzo,....

maar zo'n apparaat is er nog niet(tenminste niet een die betaalbaar is),..dus houd ik het voorlopig nog bij mijn sony mzr-90 minidisc,....enige nadeel van zo'n soort apparaat is dat er dus nog altijd bewegende delen in zitten en daarom zou het bovenstaande apparaat dus beter zijn,..maar nu vind ik het zo nog goed,....

• ALH

ALH

dus houd ik het voorlopig nog bij mijn sony mzr-90 minidisc
Ik heb ook de MZ-R90 :9, van die bewegende delen merk ik niks hoor!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Op zondag 17 december 2000 21:13 schreef ALH het volgende:

[..]
Ik heb ook de MZ-R90 :9, van die bewegende delen merk ik niks hoor!
nee tuurlijk merk je daar nix van maar er zitten we bewegende delen in en alles wat beweegt kan kapot,...dus op den duur,.....

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op zondag 17 december 2000 19:39 schreef DavidS het volgende:

[..]
In theorie is dat wel mogelijk maar ik heb nog nooit gehoord van een mp3-minidiscspeler...
Volgens mij kan er niet 650mb aan mp3 op een minidisc. Er zit al een vorm van compressie op namelijk.

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Volgens mij was er een technische reden dat het onmogelijk was om minidiscs als data-opslag te gebruiken ipv puur audio. Iets over te weinig bandbreedte?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• DSmarty
  • Niet online
Ik heb zelf toch maar een fijne MiniDisc speler aangeschaft, een stuk compacter, een een fijn medium. Gewoon MP3'tjes overspoelen via de optische uitgang --> optische ingang MiniDisc speler. Superkwaliteit. ;)

Verwijderd

Kep ook zo'n ding... al een poosje!
hij bevalt met perfect! kom een topgeluidje uit en staat nooit over :D
en voor dat geld vind je ze nergens!
alleen doe je niet zo lang met de batterijen (moet ik er ff bij zeggen ;( )

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op zondag 17 december 2000 18:42 schreef TAG_Speedy het volgende:
..... die krengen zijn te groot, hallo heren techneuten, het moet toch mogelijk zijn op het formaat minidisc 650MB MP3 te krijgen?

* Sir Abarth is nog heel blij met zijn MiniDisc
Helaas, 650mb op een MD zal nooit gaan, omdat een MD al gecomprimeerde audio (ATRACK) opslaat. Er past, dacht ik,iets van 120mb op.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Pagina: 1