Wat vinden jullie van deze mp3 speler, ik vind hem wel heel bruut en goedkoop.
http://www.mp3cdspeler.nl/mp3cdspeler.html
http://www.mp3cdspeler.nl/mp3cdspeler.html
Verwijderd
Wat het er nou niet uit. dat ding ziet er kei kewl uit. ik heb hem ook. al drie maanden zo'n beetje en heb er alleen nog maar plezier mee gehad, die is gewoon hartstikke goed.Op zaterdag 16 december 2000 19:12 schreef WasBak het volgende:
Het ding ziet er alleen niet uit.![]()
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
emmh... eerst lezen en dan reply-en dumbass...Op zaterdag 16 december 2000 19:46 schreef Captain Pervert het volgende:
Rot op met MP3 spelers, 32 mb is te klein en 64 onbetaalbaar.
Laat ze eerst maar es wat goedkoper worden.
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
moet je zeker doen.... :):):)Op zaterdag 16 december 2000 20:59 schreef kruitje het volgende:
Dat ding is echt gewoon super stoer. Ik ga er gelijk voor sparen en hij is nog redelijk goedkoop ook.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Dan heb ik al drie maanden een kadett gsi met 3 spaaks velgen >:)>:)>:)Op zondag 17 december 2000 11:53 schreef ALH het volgende:
Ik vind dat ding echt zo "ik heb een kadett GSi met 3-spaaks velgen"...
Sorry voor de mensen die hem hebben, misschien is het wel een hardstikke fijn ding
maarre... MiniDisc rules
The desire to know is natural to all good people!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
t is maar goe da smaken verschillen :P:P:P:POp zondag 17 december 2000 16:06 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Zelden een lelijker apparaat gezien
Jouw advertentie hier??
By each crime and every kindness, we birth our future
Verwijderd
In theorie is dat wel mogelijk maar ik heb nog nooit gehoord van een mp3-minidiscspeler...Op zondag 17 december 2000 18:42 schreef TAG_Speedy het volgende:
hallo heren techneuten, het moet toch mogelijk zijn op het formaat minidisc 650MB MP3 te krijgen?
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Ik heb ook de MZ-R90dus houd ik het voorlopig nog bij mijn sony mzr-90 minidisc
nee tuurlijk merk je daar nix van maar er zitten we bewegende delen in en alles wat beweegt kan kapot,...dus op den duur,.....Op zondag 17 december 2000 21:13 schreef ALH het volgende:
[..]
Ik heb ook de MZ-R90, van die bewegende delen merk ik niks hoor!
Volgens mij kan er niet 650mb aan mp3 op een minidisc. Er zit al een vorm van compressie op namelijk.Op zondag 17 december 2000 19:39 schreef DavidS het volgende:
[..]
In theorie is dat wel mogelijk maar ik heb nog nooit gehoord van een mp3-minidiscspeler...
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Helaas, 650mb op een MD zal nooit gaan, omdat een MD al gecomprimeerde audio (ATRACK) opslaat. Er past, dacht ik,iets van 120mb op.Op zondag 17 december 2000 18:42 schreef TAG_Speedy het volgende:
..... die krengen zijn te groot, hallo heren techneuten, het moet toch mogelijk zijn op het formaat minidisc 650MB MP3 te krijgen?
* Sir Abarth is nog heel blij met zijn MiniDisc
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]