Toon posts:

[Word] Menubalk kwijt *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij heeft het volgende probleem

----------------------------------------------------------------------------------------------------->

kan er mij misschien iemand helpen.

Mijn oude PC staat nu bij mijn moeder.
Zij heeft al in Word zitten rommelen en is nu haar menubalk kwijt, hij is weg van het scherm. Gisteravond heb ik zitten zoeken hoe ik die terug zichtbaar moet maken, maar ik vind het niet.

'k weet niet of het belangrijk is maar het is onder Windows 95

Het is de menubalk die verdwenen is. De balk bovenaan waarin staat: File, edit, view, insert, format,....help. Dienen help kan mij niet helpen, zoals gewoonlijk

----------------------------------------------------------------------------------------------------->

Wie kan er helpen??

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

Rechtermuisknop naast de menubalk(en) die er nog wel zijn kan in ieder geval in Office XP wel :?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Al geprobeerd om normal.dot weg te gooien/andere naam te geven?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Word probleem
Ik pas je topictitel wat aan, deze geeft niet echt duidelijk aan wat er aan de hand is ;)

Overigens is het handiger om te zeggen om welke Word versie het gaat dan welke Windows (of beter, beide :P )

Rechtermuisknop op de menubalk is niet genoeg?

Maar goed, inderdaad moet anders normal.dot al helpen. Zo niet wil hij de veilige modus van Word gebruiken.

Overigens is dit al vaker gevraagd, zoals je in de GoTsearch kan zien. Zoek dus ajb de volgende keer even beter voor je een vraag stelt :)
Oeh en welkom op GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)