Toon posts:

java drop down menu probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een javascript drop down menuutje.
Ik heb een pagina met 2 frames, nu heb ik het menuutje in het bovenste frame geplaatst en ik wil dat de keuzes van het menuutje in het onderste frame komen...
werkt heel goed met target.

Nu komt mijn probleem, zodra ik over de menubalk ga moet er een drop down menuutje komen alleen die is niet te zien doordat het binnen het frame blijft! Hoe kan ik dit oplossen??? Is er een manier om te zorgen dat het menuutje toch de andere pagina kan overlappen?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Dat kan niet, layers gaan niet over frames. Er zijn wel menu's die met frames kunnen werken maar dat is NIET aan te raden omdat dat eigenlijk 2 menu's zijn die op elkaar aansluiten en je dus in elke pagina dat script moet frutten.

Verwijderd

je vraag is me niet helemaal duidelijk, maar een dhtml-menu dat werkt in frames kan je geloof ik hier vinden: http://www.dhtmlcentral.com/

suc6 ermee

Verwijderd

Topicstarter
Is het op een andere manier mogelijk om 2 html pagina's binnen 1 pagina te laden? 2 html pagina's in een tabel ofzo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 23:31:
Is het op een andere manier mogelijk om 2 html pagina's binnen 1 pagina te laden? 2 html pagina's in een tabel ofzo?
Werk je met PHP of ASP? in dat geval zou ik gewoon met include-files gaan werken

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 23:31:
Iframe's of serverside includes.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
afgelopen week stond hier ook al zon vraag.....is wel te vinden met de search.
topictitel : java != javascript, ook al zo vaak gezegd hier.

en zoals mindwipe zegt : als je met php/asp werkt zijn includes of require's de oplossing :)

Verwijderd

Topicstarter
Iframes doet precies wat ik wil... nou alleen even opzoeken door welke browsers het wordt ondersteund!

bedankt! _/-\o_

• André

André

Analytics dude

Support: IE, Opera, NS 6.x, Mozilla, nautilus (linux), Galeon (linux) en bij NS 4.7x heet het ilayer.

Verwijderd

Topicstarter
foutje=-

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 00:44 ]

Pagina: 1