Goedkoop mobiel bellen vanuit belgie naar nederland, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-06 14:18

MrDry

Desperados!

Topicstarter
M'n meisje zit voor een half jaar in Brugge en ik gewoon in Nederland :'(

Om toch lekker te kunnen slapen gaan we natuurlijk elke avond bellen alleen loopt dat financieel (vooral voor haar) natuurlijk snel volledig uit de hand.

Nu ben ik deze site tegen gekomen: http://www.vakantiebellen.com/

Daar wordt gesproken over een Budget Phone Card hiermee zou je kunnen bellen voor 0.30 per minuut. Scheelt al veel geld duz.

Heeft iemand een andere suggestie om betaalbaar vanuit belgie naar NL te kunnen bellen?

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00

NoTimeRemains

I know

msn/e-mail/voip geen optie voor jou?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50595

kijk eens naar http://www.transatel.com/

(disclaimer: ik heb geen banden met dat bedrijf maar kwam het op emerce.nl tegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39900

Als ze internet heeft waar ze woont dan kan je nog gaan skypen toch????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:57

slaay

Natuurbeleven.com

Mijn vriendin woont in Gent en ik in Nederland.

We gebruiken al enkele maanden succesvol Skype! Klinkt zelfs beter dan mobiel!

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Let er op dat er onder de aanbieders van telefoonkaarten heel wat dubieuze bedrijfjes zijn. De phonecard scam is simpel: koop miljoenen minuten op krediet op naam van een stroman, maak voor miljarden minuten kaarten en verkoop deze. Zodra de rekeningen niet betaald worden stop de provider die de minuten gekocht heeft de service en zitten er heel wat mensen met onbruikbare (dure) kaarten.
Daarnaast is skimming veel voorkomend, de minuten die je gekocht zou hebben zijn bij lange na niet de minuten die je kan verbellen.

Om mobiel te bellen zou je het verstandigste doen aan een Belgisch gsm abbotje, Proximus is een van de goedkoopste, ook qua roaming vanaf een Nederlandse mobiel.

Van Skype kan je een hoop zeggen, behalve dat het mobiel is ;)
http://www.gsmtarieven.be/ geeft je een overzicht als het echt mobiel moet zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Pietert op 23-03-2004 20:42 ]

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik zou idd een of ander internet abootje regelen als ik haar was en gaan bellen via internet. Vele malen betrouwbaarder en goedkoper dan bellen via telefoon of mbv telefoonkaarten, mits beide een PC hebben natuurlijk!

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Topicstarter
Internet zou inderdaad handig zijn maar er zit geen kabel of telefoonaansluiting in het pand. :(

Dus dat wordt nix.

Das transatel ziet er wel goedkoop uit maar de site is down...tenminste transatel.com doet nix. Dat beloofd niet veel goeds dus.

We hebben nu al een aantal avonden lopen bellen....ben benieuwd naar de rekening....NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55399

Ik denk dat je het eenvoudigst een proximus pre paid nummer kan nemen, kan wel lastig zijn deze op te waarderen tenzij je een KBC of zo rekening hebt dan kan je je kaart ook via internetbankieren opwaarderen. Heb vriendin tussen Brugge en Roeselare wonen (elk weekend ca 600 km loopt best wel op) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Precies, "gewoon" een prepaid kaart nemen die zul je daar toch ook met kraskaarten kunnen opwaarderen? En dan kun jij met een CSP (carrier preselect zoals bijv. tele2 o.i.d.) goedkoop naar dat mobiele nummer bellen. kost je dan 23.5 cent per minuut en haar niets (met tele2, maar zullen vast goedkopere zijn). Met 1649 kost het 20.5 cent per minuut. Even zoeken en dan vind je vast nog wel iets goedkopers...

Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door jongetje op 26-03-2004 09:29 . Reden: spellcheck ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Topicstarter
jongentje schreef op 26 maart 2004 @ 09:28:
Precies, "gewoon" een prepaid kaart nemen die zul je daar toch ook met kraskaarten kunnen opwaarderen? En dan kun jij met een CSP (carrier preselect zoals bijv. tele2 o.i.d.) goedkoop naar dat mobiele nummer bellen. kost je dan 23.5 cent per minuut en haar niets (met tele2, maar zullen vast goedkopere zijn). Met 1649 kost het 20.5 cent per minuut. Even zoeken en dan vind je vast nog wel iets goedkopers...

Succes!
Dat is wel een slim idee...ik kan natuurlijk wel bellen naar een prepaid nummer in belgie....dat is echt een stuk goedkoper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibizadesire
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
* Als dat voor 6 maanden is zou ik toch proberen een internet aansluiting te nemen.
* SMS is niet zo leuk natuurlijk, maar scheelt veel in kosten als je om de dag smst of belt
* of je moet een andere vriendin zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdeKeijzer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 18:42

GdeKeijzer

Asjemenou?

Probeer eens BEL1601. Daar zitten wij al geruime tijd en da's erg goedkoop.
Net zoiets als Tele2 of 1602.
Binnen nederland halve cent per minuut. Belgie in dit geval slechts 2 cent per minuut.

Suc6

Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry

MrDry

Desperados!

Topicstarter
DutchBoy2000 schreef op 07 april 2004 @ 09:24:
Probeer eens BEL1601. Daar zitten wij al geruime tijd en da's erg goedkoop.
Net zoiets als Tele2 of 1602.
Binnen nederland halve cent per minuut. Belgie in dit geval slechts 2 cent per minuut.

Suc6
Erg goedkoop....alleen jammer dat het niet van mobiel werkt. Ik heb geen vaste lijn. Zal eens verder zoeken naar iets wat er op lijkt wat wel via mobiel werkt. Tele2 deed dat wel dacht ik ooit gehoord te hebben....

Pagina: 1