Svzje schreef op 24 maart 2004 @ 20:47:
Nou, ik ben niet echt zo verwend als jullie denken. Alleen ja, ik zat hier dus op deze pIII dit berichtje te typen, en als je ja, misschien was ik een beetje lullig aant doen.
Ik ben ook de beroerdste niet

Daarom bied ik je bij deze mijn excuses aan voor manier waarop ik me jegens je uitte. De schrijfstijl van je posts viel bij mij in het verkeerde keelgat, waardoor ik wat ongenuanceerc reageerde.
Nou wil ik niet de schuld aan anderen geven, maar ik heb hier al minstens 20 spellen liggen die ik niet meer kan spelen,
En ligt dat aan de proc, het mem, de HD of de videokaart? Het feit dat je een spel niet (fatsoenlijk) kan spelen, hoeft natuurlijk geen reden te zijn om een waarschijnlijk verder prima PC af te schrijven. Kijk voor de gein eens hoeveel P1 en P-II machines nog intensief worden gebruikt onder studenten

en zoveel mensen in mijn klas hebben een p4.
En dus moet jij ook een P4? Dit klinkt een beetje als 'erbij willen horen'. Sorry, maar als je klasgenoten je hierop meewarig aankijken, heb ik het idee dat zij hun PC gebruiken om het tekort aan enig deel aan hun lichaam te compenseren

Ik zou me in ieder geval niet tot hun niveau verlagen....
Ik weet niet hoe lang ik heb moeten zeuren voordat die PIII er toendertijd kwam.
Juist dergelijke zinnen maakten mij reageren als in mijn voorgaande post. Dit komt dus heel erg verwend over (als in: als ik maar genoeg zeur, dan betalen mijn ouders wel). Ik vind dat persoonlijk een verkeerde mentaliteit. Het gaat namelijk wel om de (zuur) verdiende centen van je ouders en ik ervaar het persoonlijk als een extreem royaal gebaar als mijn ouders een PC voor me zouden aanschaffen. Voor velen van ons is het krijgen van een PC niet vanzelfsprekend en als je 'later groot bent' (

) zul je merken dat alles niet zo vanzelfsprekend als het nu misschien voor je lijkt. Ter illustratie: Ik woon al geruime tijd op mezelf, heb het als student niet breed gehad en ook nu ik een baan en auto heb, houdt het voor mij niet over. Ik raakte dan ook behoorlijk in paniek toen ik vorige maand betrokken raakte bij een ongeval, waarbij ik €1500 schade opliep aan mijn auto. Aangezien ik (helaas) juridisch aansprakelijk was voor de schade (achterop gereden), zag ik de bui al hangen. Ik kan nooit of te nimmer dat bedrag ineens ophoesten (het is verdorie mijn maandsalaris). Als een geschenk uit de hemel namen mijn ouders de schade voor hun rekening als een renteloze lening. Mijn ouders hebben de schade betaald en ik betaal dat in termijn terug zonder rente te betalen. Ik zal hun daar eeuwig dankbaar voor zijn.
Goed dat was nogal offtopic, maar dat beeld wilde ik je toch meegeven: je ouders doen in principe al zoveel voor je en als je dan aangeeft dat je ouders geen nieuwe PC voor je willen aanschaffen (jij zal waarschijlijk toch degeen zijn die het apparaat het meeste gebruikt) en daarop gaat lopen ranten, tja, dank moet je me niet kwalijk nemen dat ik daarover val. Bovendien: Zou het je niet een veel beter gevoel geven als je achter een PC kruipt waarvan je kunt zeggen dat je die helemaal zelf bij elkaar hebt gespaard door te werken? Ik wel in ieder geval

Ja ik ben een beetje lullig bezig nou ja. Maar wat jullie denken dat is dus echt <b>niet</b> zo.
En juist dat lullige vielen wij over. Probeer anders in het vervolg je posts wat te nuanceren, dan loop je ook minder risico op dergelijke replies.
offtopic:
Psst... HTML-code werkt niet in een post, tenzij je crew of mod bent

Svzje schreef op 24 maart 2004 @ 21:12:
Ik heb de berichtjes nog eens <b>goed<b> gelezen, en ik ben echt erg geweest. Ik heb wel hele lieve ouders, en ik ben dus echt lullig geweest. Het is echt niet zo dat ons pap nooit iets doet, en ik mag eigenlijk wel blij zijn dat we er binnenkort een kopen, eigenlijk moet het nog niet eens iets uit maken wat, al is het maar een AMD 1500+ of zow. Ik hoop dat iedereen mij vergeefd, en als mijn ouders dit ooit lezen zij ook.

Ik zie dat je zelf nu ook door hebt waar je mee bezig bent geweest.

Zullen we dit dan maar noteren als een mooi leermoment?
Iets minder smileys had ook wel gemogen
[
Voor 11% gewijzigd door
Wok op 24-03-2004 21:27
. Reden: Even wat reflectietechnieken toegepast. Is PPO @ Windesheim toch ergens goed voor :P ;) ]