Boeren Burgers en Buitenlui: draadje smeekt om xtra aandacht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
De meuktracker mag zich verheugen op een XP SP2 RC1, dit heugelijke feit word gevierd met een regen aan (te) hoge scores.

enkele voorbeeldjes:
Ik neem haast aan dat deze RC1 ook eent timebomb in zich heeft, waardoor je em maar 180 lang kunt gebruiken?
mag van mij wel wat lager dan +4 :+

en
kijk daarom draai ik altijd al mijn software engelstaalig :p
is imho met +3 ook wat aan de hooge (;)) kant . . .

kortom: uw donatie word als immer hoog gewaardeerd :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Alle kleine beetjes helpen, ook die van mij hoop ik :+

2x overgewaardeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Been there. . . * :)

* licensed from: botoo

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

* Steve heeft ook even de schuurborstel van de zolder gehaald :).

[ Voor 3% gewijzigd door Steve op 22-03-2004 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik sta weer eens aan wal te niksen :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

...got the t-shirt...

Is deze nou een +1 zielig of een -1 kluns?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Rataplan schreef op 23 maart 2004 @ 14:25:
...got the t-shirt...

Is deze nou een +1 zielig of een -1 kluns?
Moeilijk gevalletje... Ik geef 'm het voordeel van de twijfel. Hij voegt nix toe en laat inderdaad duidelijk blijken dat hij niet echt kaas van het hele verhaal gegeten heeft. Voor mijn gevoel een 0 overbodigje dus. :P

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Als ik er niks over zeg, mag ik 'm dan op 0 laten staan?
:+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 13:48

Beaves

Usque ad Finem

Krijg een beetje de kriebels de laatste tijd van de onkunde die de normale groep modders ten toon spreiden, ik had deze draad al gehad vanmorgen en toen stond de draad al compleet de verkeerde kant op gemod. Na mijn modden is het dus weer fout gegaan blijkbaar :r

Waarom doen we onszelf geen plezier en stappen we af van het "iedereen-kan-modden" princiepe en gaan we iets beters zoeken? Zoals een bepaalde drempel die de mensen eerst moeten halen voordat ze mogen modden?

Elke draad die ongeveer een dag oud is en die nog niet door /16 behandeld is staat veel en veel te hoog, het is dan bijna geen doen meer om als niet PM nog iets uit te richten dan. Ik doe het wel als ik tijd heb, maar het kost me wel erg veel tijd per draad, zeker als ze wat groter zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Beaves op 23-03-2004 16:17 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

In zekere zin kan ik het wel met je eens zijn. We hadden net bijvoorbeeld weer het zoveelste Microsoft-nieuwsje en je merkt gelijk dat er weer enorm scheef wordt gemodereerd. Zo gaat het elke keer weer. Wat ik ook vaak zie terugkomen is dat iemand die een opmerking heeft over een nieuwsbericht zelf, of naar de crew in het algemeen, vaak erg hoog gemodeerd wordt. Als een crewlid er dan antwoord op geeft wordt hij maar al te vaak willekeurig naar beneden gemod zonder dat zijn antwoord echt in acht wordt genomen.

Aan de andere kant... Een van de mooiste eigenschappen van het modereren vind ik nu net de vorm van democratie, het feit dat iedereen inspraak heeft (iedereen heeft immers ook een verschillende mening) en het feit dat er op deze manier veel minder partijdigheid kan ontstaan. Daarnaast zijn er de Frontpage Admins en natuurlijk de PowerMods die het modgedrag van twijfelachtige personen in de gaten houden en mismoderators waarschuwen en eventueel hun modrechten afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Beaves schreef op 23 maart 2004 @ 16:16:
Krijg een beetje de kriebels de laatste tijd van de onkunde die de normale groep modders ten toon spreiden, ik had deze draad al gehad vanmorgen en toen stond de draad al compleet de verkeerde kant op gemod. Na mijn modden is het dus weer fout gegaan blijkbaar :r

Waarom doen we onszelf geen plezier en stappen we af van het "iedereen-kan-modden" princiepe en gaan we iets beters zoeken? Zoals een bepaalde drempel die de mensen eerst moeten halen voordat ze mogen modden?
In het licht van mijn vorige post kan je arguably ook stellen dat we af moeten stappen van het "iedereen-kan-posten"-principe >:) Sommige mensen begrijpen het niet, en sommige mensen zullen het nooit begrijpen. Dat is het kruis van een publiek reactiesysteem.

Cynisch kan je stellen dat het modsysteem voorkomt dat we nog 'ns drie keer zoveel blaatposts krijgen, omdat sympathisanten van nonsens-uitlatingen ("M$ sux!") een (onterecht positief) modpuntje kunnen uitdelen. Neem je dat weg, dan posten ze het zelf wel ff...

[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 23-03-2004 16:53 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 13:48

Beaves

Usque ad Finem

Rataplan schreef op 23 maart 2004 @ 16:50:
Cynisch kan je stellen dat het modsysteem voorkomt dat we nog 'ns drie keer zoveel blaatposts krijgen, omdat sympathisanten van nonsens-uitlatingen ("M$ sux!") een (onterecht positief) modpuntje kunnen uitdelen. Neem je dat weg, dan posten ze het zelf wel ff...
Dan is het meteen over voor die gasten, bannen helpt erg goed. We zijn hier veel te lief voor de gebruikers.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Beaves schreef op 23 maart 2004 @ 16:16:
. . . Elke draad die ongeveer een dag oud is en die nog niet door /16 behandeld is staat veel en veel te hoog . . .
* botoo is het hier deels mee eens, de scheefstaan van draadjes profileert zich vooral in 'populaire' onderwerpen (zeuren over MS, SCO, RIAA, Brein, filesharing, etc.). In de onderwerpen met een hoger tech-gehalte zie je toch minder vaak die enorme hoeveelheid mismodderators.
Mismoderator is feitelijk een verkeerde term, het gaat meestal over de mate dat zo'n 'mismoderator' het al dan niet eens is met een bepaalde post. Eens? dan een plusje, niet eens? dan moet er beslist een min toegevoegd worden, ook al is de reactie an sich nog zo informatief of zinvol.
Jupiler schreef op 23 maart 2004 @ 16:23:
. . .Aan de andere kant... Een van de mooiste eigenschappen van het modereren vind ik nu net de vorm van democratie, het feit dat iedereen inspraak heeft (iedereen heeft immers ook een verschillende mening) en het feit dat er op deze manier veel minder partijdigheid kan ontstaan. . .
Een democratisch moderatiesysteem zou een nobele insteek zijn Jupiler, maar imho overheerst mijn argument van hierboven die democratie gedachte helaas. :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Ik was min of meer dezelfde mening toegedaan, mijn waarde botoo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Reken mij niet te hard af op [insert pukey.gif] in mijn post in het Longhorn draadje. ;)

Toch valt het aantal M$ plaatsers wel mee, ik heb snel gezocht 4 posts kunnen vinden waar dat in staat, ze beginnen te leren, deze maakt er zelfs een opmerking over richting deze (die al terecht op -1: troll staat)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1