Ik zal bij het begin beginnen
. Afgelopen donderdag crashde mijn pc behoorlijk hard zonder enige reden behalve windows. Aangezien er weinig meer te redden viel heb ik windows eraf geknald, erop niuew opgezet en ben weer verder gegaan. Vanaf dat moment bevriesde ie echter om de haverklap (soms na 1 soms na 100 minuten). Enige oplossing was om te resetten.
Nou ja, ik ging er vanuit dat het wel aan die crash zou liggen dus vandaag heb ik alles ervan af gehaald, partities samengevoegd, geformatteerd, nieuwe partities gemaakt en windows erop gezet.
Probleem is dat het 'freezen' blijft... Ik heb werkelijk geen idee waar het aan kan liggen op dit moment.
Er zit ergens iets niet goed (ja echt
) maar ik heb geen idee waar. Ik heb net in een vlaag van verstandsverbijstering mijn 2 cd-spelers eruit getrokken, gewoon omdat ik een gevoel heb dat het probleem daar zit (slaat nergens op... gewoon een gevoel).
Is er iemand die een goed idee heeft?
Specs:
-Asus A7v
-Duron 700
-Maxtor 20 gig, 7200 - 66
-128 mb 133 mhz
-Asus 6800 Pure
Nou ja, ik ging er vanuit dat het wel aan die crash zou liggen dus vandaag heb ik alles ervan af gehaald, partities samengevoegd, geformatteerd, nieuwe partities gemaakt en windows erop gezet.
Probleem is dat het 'freezen' blijft... Ik heb werkelijk geen idee waar het aan kan liggen op dit moment.
Er zit ergens iets niet goed (ja echt
Is er iemand die een goed idee heeft?
Specs:
-Asus A7v
-Duron 700
-Maxtor 20 gig, 7200 - 66
-128 mb 133 mhz
-Asus 6800 Pure