Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 11:01:
nou, niet helemaal, ik had de laatste versie volgens de NEC site, maar heb ergens anders een nog nieuwere (zelfs officiele) firmware gevonden
Maar goed, je moet gewoon niet zeggen dat alleen dure cd's werken, als goedkoper ook werkt is het toch prima.
Verder no hard feelings
Ik spreek je over 2 jaar wel weer als je films het niet meer doen in je DVD speler

Ik heb vroeger met goedkope CD's gebrandt, en GEEN EEN van die CD's doet het nog. Ik heb ook met dure Kodak CD's gebrandt, en alhoewel ik er daar een paar van heb weggegooid omdat het toch programma's bevatte die overbodig waren geworden heb ik er nog steeds een aantal, en die doen het nog tot op de dag van vandaag.
Het probleem met de goedkope media is inderdaad gewoon de kwaliteit. Ze branden dan wellicht prima, maar de kwaliteit gaat binnen no-time hard achteruit. Nu weet ik niet of jij na de film een paar keer gekeken te hebben een film weggooit, want als dat het geval is kun je zoveel goedkoop branden als je wil natuurlijk. Maar als je films wil maken die je over een paar jaar ook nog weer wil kunnen zien, dan zou ik toch echt kiezen voor de duurdere, kwaliteits media.
Maar verder ook geen hard feelings van mijn kant, het zijn jouw films natuurlijk