Toon posts:

[emule] Wat is -jouw- ul:dl ratio?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon uit nieuwschierigheid. Wat is jullie upload/download ration bij emule?

Je zou verwachten dat het redelijk dicht in de buurt zou moeten komen bij de 1:1. Ik gebruik emule nog niet zo heel erg lang (sinds 0.30). Mijn cumalative ul:dl ratio zit momenteel op 23.9 : 1. Ik heb 1.40 TB geupload en 60.03 GB gedownload.

Mijn upload zit altijd helemaal tot het maximum, meestal een zooitje verschillende mensen met allemaal zo'n 12~20KB/s, terwijl mijn download meestal 1 of 2 files zijn, die zo rond de 4 ~ 6KB/s zitten.

Verwijderd

WAT?
Hoeveel geupload, watvoor connectie heb je ? :D
Ik heb 3:1 ongeveer..

Verwijderd

Bij mij ongeveer gelijk:
17.99 GB up
16.71 GB down

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:10

Zoefff

❤ 

Mijn Up/Down ratio is 1 : 1.35.

Iets meer down dan up dus, maar ik vind het nog vrij netjes. eMule staat bij mij best vaak gewoon te uploaden, terwijl de downloadqueue helemaal leeg is :)

Overigens, ik voorzie geen lang leven voor dit topic helaas. Opsomtopics komen in de HK terecht, en ik vreesch dat de dienstdoende mod dit zal classificeren als een opsomtopic :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:21
Cumulative UL:DL ratio: 1,22 : 1

Uploaded data: 15,45 GB
Downloaded data: 12,64 GB

Oftewel iets meer upload dan download

no animals were harmed during the production of this message

Verwijderd

Dan nog maar ff snel om te laten zien hoe goed ik voor mijn mededownloaders ben. >:)
UL:DL 5,01:1

Bij de TS haal ik het natuurlijk nooit... Ben nog maar een maandje bezig trouwens, restecp :Y)

Verwijderd

Vermeld zo lang het nog kan eens allemaal hoeveelheid data en internetconnectiesnelhied is wel cool })

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik zit op 2.05:1
maar 1,4TB uploaden en maar 60 downen |:(
kan jij dan niet beter een sdsl verbinding nemen :*)

www.degroot-it.nl

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hier bijna 2 op 1. Maarrr dit is niet echt een nuttig topic voor in Software Algemeen, ik zie er geen discussie uitkomen behalve dat leechen fout is en dat wisten we al :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.