Max aantal threads @Home newsserver?

Pagina: 1
Acties:

• Fok83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-03 23:44
Hoi,

Weet iemand het maximaal aantal threads dat je gelijktijdig mag dloaden op de @Home newsserver?

Alvast bedankt voor een antwoord,

Fok83.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
probeer eens met een maximaal aantal, werkt dan niet, verlaag hem

simpele logica lijkt me

A wise man's life is based around fuck you

• Fok83
zwelgje schreef op 22 maart 2004 @ 21:50:
probeer eens met een maximaal aantal, werkt dan niet, verlaag hem

simpele logica lijkt me
Volgens mij begrijp je het niet helemaal :?

Je antwoord begrijp ik... maar het gaat hier om een regel die @Home nergens heeft gepubliceerd. Straks download ik met vier threads omdat dat gaat en dan begint @Home ineens te zeiken dat ik maar twee threads mag... snappie.

Iemand een idee?

Fok83.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:07

Yucko

One clown to rule them all !

GrabIt of een soortgelijk programma installeren en dan alle threads aangooien. En dan maar kijken hoeveel hij er daadwerkelijk gebruikt ---> Tadaa! het max. toegestaan aantal threads bij de @home newsserver.

Ze zullen echt niet 10 threads toestaan als je eigenlijk maar met 2 mag downloaden :{

alsof het ook maar iets uitmaakt op die baggerserver met 24h retentie

[ Voor 14% gewijzigd door Yucko op 22-03-2004 22:01 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 02:00

lordsnow

I know nothing

Vroeger gaf de nieuws-server zelf het antwoord daar op, in het welkoms bericht: 5 threads.

Met de nieuwe server-software (ook al weer een tijdje terug) is ook het aantal mogelijke threads aangepast. Naar 3.

De testserver laat op dit moment slechts 1 thread toe.

En wat betreft wat mag - ik ga er van uit dat @home niet meer threads beschikbaar maakt dan dat je mag gebruiken. Toch?

//edit (kleine toevoeging):
Ik gebruik al jaren het maximum aantal threads dat mogelijk is (was).

[ Voor 12% gewijzigd door lordsnow op 22-03-2004 23:06 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:08
lordsnow schreef op 22 maart 2004 @ 23:04:
En wat betreft wat mag - ik ga er van uit dat @home niet meer threads beschikbaar maakt dan dat je mag gebruiken. Toch?
"goh jongens, wij bieden nu wel 2mbit internet aan, maar je mag daar maar 1mbit van gebruiken ok, anders zwaait er wat."

Wat denk je nu zelf :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 02:00

lordsnow

I know nothing

Maverick schreef op 22 maart 2004 @ 23:07:
[...]

"goh jongens, wij bieden nu wel 2mbit internet aan, maar je mag daar maar 1mbit van gebruiken ok, anders zwaait er wat."

Wat denk je nu zelf :{
Het was een rhetorische vraag...

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 14:46
Heb je toevallig geen ip van de server want ze hebben met de dns zitten te spelen.. :(

• Fok83
Zed_no1 schreef op 23 maart 2004 @ 13:38:
Heb je toevallig geen ip van de server want ze hebben met de dns zitten te spelen.. :(
Geen IP, wel dat naampje :|

• Fok83
lordsnow schreef op 22 maart 2004 @ 23:04:
Vroeger gaf de nieuws-server zelf het antwoord daar op, in het welkoms bericht: 5 threads.

Met de nieuwe server-software (ook al weer een tijdje terug) is ook het aantal mogelijke threads aangepast. Naar 3.

De testserver laat op dit moment slechts 1 thread toe.

//edit (kleine toevoeging):
Ik gebruik al jaren het maximum aantal threads dat mogelijk is (was).
Op usenet (in die athome klagen groep) zei ook al iemand drie dus dat zal het dan ook wel zijn. Voor mensen die dit dus ook wilden weten: 3 is the magic thread number :+

Verder, een ieder met een antwoord in dit topic bedankt voor het meedenken _/-\o_

Over en sluiten.

[ Voor 6% gewijzigd door Fok83 op 09-04-2004 02:06 ]

Pagina: 1