nstask32.exe Geen koppelingen te vinden

Pagina: 1
Acties:

• X-Stuff
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-07-2024
PC van een kennis.. waarschijnlijk virus gehad, (van wat ik heb kunnen vinden) en nstask32.exe verwijderd. Perfect! Maar zoals ook gevonden op google, (en wat ik zelf ook al had bedacht) staat hij nog ergens vermeld dat hij moet starten tijdens de login van windows.

Ik heb het hele register gecontroleerd, kep msconfig door gekeken, kep een regcleaner gebruikt, kep google uren afgestruind, kep GoT afgespeurd, maar nergens kan ik een link vinden naar nstask32.exe. Ook geen service.

Heb de hele pc afgezocht naar bestanden met daarin de tekst nstask32.exe maar daar kwam alleen de setupapi.log uit van 4mb.

Iemand toevallig zo'n zelfde probleem gehad en ook geen spoor te vinden van nstask32.exe in een opstart config of iets dergelijks... erg frustrerend dit :S

Verwijderd

Idd virus te pakken W32.Randex.E

info voor het verwijderen hier te vinden
http://vil.nai.com/vil/content/v_100549.htm

• X-Stuff
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-07-2024
Bedankt voor de reply maar in het bericht had ik al aan gegeven dat het virus er niet meer op zat.

Het probleem is dat er nog ergens een instelling nstask32.exe tijdens de boot opstart.

Maar in het registry kan ik (en de zoek functie) het niet vinden, ook in de Startup folder en win.ini staat nix.... Dat is dus het probleem.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:21

momania

iPhone 30! Bam!

Windows Operated Systems >> Beveiliging & Virussen ;)

Kijk hier even in de faq van Beveiliging & Virussen en draai even HyJackThis om te zien of je daar wat kan vinden :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*