Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-07 20:21
Ik zag zoiets staan voor 26,95 als ik het goed had?

Is dat iets? Ik heb in de gauwigheid het merk niet gezien, en in het foldertje staat volgens mij ook niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Kijk eens in [rml]Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Aldi] [ etc][/rml] of er al het een en ander over gepost is (al kun je voor <27 euro geen buil vallen). Dat is namelijk het verzameltopic voor al die (kleine) aanbiedingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
Nope :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als dit die supertech mp3/cdspeler nog steeds betreft zou ik hem niet halen! ik heb hem ook en bevalt me in geen enkel opzicht, ik heb er geloof ik toen 35,- E voor betaald maar tja misschien is hij nog net die 25 E waard, maar ik denk nog niet eens, daar is alles mee gezegd. Ik zou investeren in iets waar je wat aan hebt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

nijntje82: kun je misschien wat meer over de speler vertellen?

Ik zoek een hele basic discmanom thuis snel wat nummers op te luisteren dus zolang hij niet over slaat als hij stil ligt vind ik het best.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Niet online
Ok, het verhaal zit zo:

ik had een 1e versie van het apparaat en die las/speelde matig (hij las cd's slecht, viel soms uit of hing vast!) en de oordopjes kan je direct weggooien, je MOET anderen halen :) maar das op zich geen punt.

Anyways, hij deed het bij mij voor geen meter en de oordopjes ware min of meer defect dus ik heb hem opgestuurd na de leverancier en kreeg een NIEUWE versie, die ik nu in gebruik heb en bevalt me prima eigelijk voor dat prijsje! Deze doet het wel 'goed' voor zn geld, je kan hem herkennen aan zijn welkoms boodschappe en de extra mp3 informatie etc. Die nieuwe versie nu paar dagen ingebruik en hij is ok, ik kan verder weinig zeggen over batt. verbruik, ik moet zelf nog de sennheiser mx400 oordoppies halen, maar verder stel ik een mp3spelerstick kopen even uit :)

mvg,

NIJN B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
Die Sennheisers zijn idd top :) _/-\o_

Alleen heb ik de mijne nu al terug gebracht naar de winkel, wat een kutding, Dezelfde problemen als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Niet online
Yep, maar volgens mij zit op die van mij nieuwe firmware update ofzo...ik hoop dat jou problemen daarmee ook worden opgelost als je hem terug krijgt met die update en die sennheiser's zijn ok maar die ligt nu ook al bij de winkel terug, linker oordoppie kraakte als een gek (goedkope troep?!) :o

btw. supertech ding slurpt batt's !! koop sterke rommel....anders zit je na een paar uur zonder muziek :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
Idd, hij slurpte gigantisch batterijen :( Je kon zo'n 5 kwartier luisteren op 2 volle 700 mAh batterijen, en dan is het feest over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Niet online
Yep, ik heb net even een extra set 2100MAH batterijen gekocht...kijken hoe lang die het uithouden, gebruikt ze ook voor mijn digitale camera.

Al met al wel prijzig...19E voor 4x2100MAH batt's en 14 E voor oordoppies en 30E voor supertech ding...(oplader had ik gelukkig al ;))

Heb je hem trouwens al weer binnen? met nieuwe 'firmware update' ? Bij mij ging die uitwisseling binnen een aantal dagen! Dat was wel goede service :P..

Anyways goodluck..!

greets nijn B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-07 08:08
Kan je er een adapter aan hangen? Want dan zou ik hem gewoon als vaste-mp3speler. Lekker naast de HiFi beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Niet online
Mijn pc en dvd speler spele mp3s af en zijn op de stereo aangesloten, maar je kan er geloof ik wel een adapter op aansluiten, de aansluiting is er wel, de adapter niet :P low budget ;)

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Niet online
Zucht, wat een k*t ding zeg, ik dacht na die ge-update versie te hebben een goed werkend apparaat te hebben, maar nee hoor, hij leest nu bij het aanzette de hele cd niet eens meer (cd draait niet) blah, ik kon mijn geld terug krijgen vorige keer, maar ik gaf het nog een kans, nu dus voor het geld gaan en een andere halen |:(

gaar ding! raad hem eigelijk iedereen af, ook al wil je een budget dingetje, hij werkt gewoon niet na behore, kinderziektes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48255

Ik heb vorig jaar ook een mp3 speler van supertech bij het kruidvat gekocht.
Hij deed zijn ding en heb er tijdens de vakantie veel plezier aan beleefd.
Laatst pakte ik hem weer is uit de kast omdat de vakantie eraan komt en ik ff wilde kijken of ie het nog deed.

Maar als ik hem nu aanzet verschijnt er eerst gewoon 'welcome to mp3' maar daarna verschijnt er 'open esp' op het display en kan ik helemaal niks doen. er zit menu knop op (daar staat ook 'asp' naast) en daarmee kan ik dat esp togglen, maar voorderest is het enige wat nog reageert de stopknop :'(

Heeft iemand dit ook gehad of weet je wat ik eraan kan doen?
en zoniet heeft iemand dan gegevens over dat bedrijf supertech, want dat kan ik echt nergens vinden :?
Pagina: 1