Heyzz
Ik heb echt overal gezocht op got en google maar nix geen resultaat..
Wat is mijn probleem en bedoeling?!?
Ik heb sinds kort een dvd recorder aan geschaft de DVDR70 van Philips dus.
ik kan opnemen op +r en op +rw maar wat mijn bedoeling is om opgenomen films of clips op een +rw te zetten en dan te bewerken op me computer. Nou bestaat dus zo'n clip of film die ik op neem volgens mij uit verschillende bestanden. (weet dus niet zeker) Ik heb dus een programma nodig dat de bestanden pakt van een bepaald clip of film en dat ik dat dus kan gaan bewerken met reclames eruit en het sorteren van de films, clips op gerne (soort).. en dan brand op een +r
(ik weet wel dat ik de reclames ook kan overslaan doormiddel van markeringen) maar dan is nog niet mijn probleem opgelost..
Heeft iemand enig idee hoe en welk programma ik het beste kan gebruiken?!?
help help kom er niet uit
alvast bedankt
Ik heb echt overal gezocht op got en google maar nix geen resultaat..
Wat is mijn probleem en bedoeling?!?
Ik heb sinds kort een dvd recorder aan geschaft de DVDR70 van Philips dus.
ik kan opnemen op +r en op +rw maar wat mijn bedoeling is om opgenomen films of clips op een +rw te zetten en dan te bewerken op me computer. Nou bestaat dus zo'n clip of film die ik op neem volgens mij uit verschillende bestanden. (weet dus niet zeker) Ik heb dus een programma nodig dat de bestanden pakt van een bepaald clip of film en dat ik dat dus kan gaan bewerken met reclames eruit en het sorteren van de films, clips op gerne (soort).. en dan brand op een +r
(ik weet wel dat ik de reclames ook kan overslaan doormiddel van markeringen) maar dan is nog niet mijn probleem opgelost..
Heeft iemand enig idee hoe en welk programma ik het beste kan gebruiken?!?
help help kom er niet uit
alvast bedankt