Toon posts:

opgenomen dvd bewerken

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heyzz

Ik heb echt overal gezocht op got en google maar nix geen resultaat..

Wat is mijn probleem en bedoeling?!? 8)7

Ik heb sinds kort een dvd recorder aan geschaft de DVDR70 van Philips dus.
ik kan opnemen op +r en op +rw maar wat mijn bedoeling is om opgenomen films of clips op een +rw te zetten en dan te bewerken op me computer. Nou bestaat dus zo'n clip of film die ik op neem volgens mij uit verschillende bestanden. (weet dus niet zeker) Ik heb dus een programma nodig dat de bestanden pakt van een bepaald clip of film en dat ik dat dus kan gaan bewerken met reclames eruit en het sorteren van de films, clips op gerne (soort).. en dan brand op een +r :P

(ik weet wel dat ik de reclames ook kan overslaan doormiddel van markeringen) maar dan is nog niet mijn probleem opgelost..

Heeft iemand enig idee hoe en welk programma ik het beste kan gebruiken?!?

help help kom er niet uit :'(

alvast bedankt :)

Verwijderd

de bestanden die je wilt bewerken zijn vob files, ergens in video_ts. Ik weet niet of virtual dub vob files aankan, maar er zijn wel programma's voor die het kunnen.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-03 17:46

w0w

de bestanden die je wilt bewerken zijn vob files, ergens in video_ts. Ik weet niet of virtual dub vob files aankan, maar er zijn wel programma's voor die het kunnen.
Klopt als een bus. Virtual Dub kan standaard geen vob aan geloof ik, daarvoor heb je ws Virtual Dub Mod nodig, en anders één of andere plugin... succes!

Verwijderd

Topicstarter
Uhm weetje ik snap er geen hol van wat jullie zegge kan het mis wat duidelijker allemaal ik bedoel snap virtual dub wel maar is dat een video editor??ofzo

En kan ik het dan weer zo zetten dat een standalone dvd speler het weer af kan spelen?!? :?

thz

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-03 17:46

w0w

Uhm weetje ik snap er geen hol van wat jullie zegge kan het mis wat duidelijker allemaal ik bedoel snap virtual dub wel maar is dat een video editor??ofzo
Virtual Dub is inderdaad een video editor, deze informatie kon www.google.nl jou ook geven hoor ;)
En kan ik het dan weer zo zetten dat een standalone dvd speler het weer af kan spelen?!?
Jah, zoek op VirtualDub, TMPGenc en www.doom9.org ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :) Het is hier op GoT de bedoeling dat je vooronderzoek doet door o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te doornemen eer je een topic opent. Ik kan helaas op geen enkele manier uit je topicstart opmaken of je dat überhaupt ook maar hebt gedaan. Lees eens de tekst bovenaan de New Topic van dit subforum. Daarin staat beknopt samengevat wat van je wordt verwacht eer je een topic opent B)

Dit had je overigens ook geweten als je gewoon netjes de [faq]registratievoorwaarden[/] in haar geheel heeft doorgenomen ;)

Anyway, het antwoord op jouw vraag is dus gewoon in de FAQ van dit subforum te vinden. Echter de Search en Google verschaffen ongetwijfeld ook vele antwoorden, mits je een beetje slim met de keywords speelt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.