X-G schreef op 22 maart 2004 @ 21:34:
http://www.tweakers.net/aanbod/131939
OEM Licenties mogen toch niet los verkocht worden?
Verwijderd
waarom niet? bepaalde vormen (value license, oem) zijn twijfelachtig, maar hij noemt geen type oid. en retail mag altijd
Toen ik op Fok! een licentie van een spel van iemand wilde overkopen, kreeg ik allemaal mods op m'n dak.
Het moet, volgens hun, persé incl cd.
Verwijderd
omdat bij veel spellen het licentienummer op het boekje staat (of op de doos), en die worden nou eenmaal niet zonder cd verkocht.X-G schreef op 22 maart 2004 @ 21:37:
Toen ik op Fok! een licentie van een spel van iemand wilde overkopen, kreeg ik allemaal mods op m'n dak.
met windows licenties is dat niet het geval
De licentie's van de 'normale' (retail) versie mogen wel worden verkocht! Voor de licentie's uit de 'Select' en 'Open License' (OEM) gelden restricties.
Juist de licentie is de identificatie van de legaliteit van de software. De CD's of DVD's is enkel het medium waar de software op wordt aangelevert. Wat wel verplicht is, is dat het certificaat van de EULA word geleverd.
Daarnaast levert Microsoft zelf, eveneens "Stand-Alone" licentie's.
Zie: Microsoft License Pack (MLP)
Ik zie dan ook geen reden om de advertentie te verwijderen.
Juist de licentie is de identificatie van de legaliteit van de software. De CD's of DVD's is enkel het medium waar de software op wordt aangelevert. Wat wel verplicht is, is dat het certificaat van de EULA word geleverd.
Daarnaast levert Microsoft zelf, eveneens "Stand-Alone" licentie's.
Zie: Microsoft License Pack (MLP)
Ik zie dan ook geen reden om de advertentie te verwijderen.
[ Voor 7% gewijzigd door Longbeard op 22-03-2004 22:15 ]
Pagina: 1