Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Bekend probleem met de K7T pro/pro2/turbo serie... Condensatoren zijn brak... Garantie claimen als je die nog hebt (zit 3 jaar op), anders heb je pech vrees ik...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
hoe kom je zo snel tot deze conclusie?Moartn schreef op 22 maart 2004 @ 21:44:
Bekend probleem met de K7T pro/pro2/turbo serie... Condensatoren zijn brak... Garantie claimen als je die nog hebt (zit 3 jaar op), anders heb je pech vrees ik...
Mwoah, als de CPU nog goed is kan het bijna niet anders... 80% van die bordjes heeft dat probleem namelijk...
Misschien kun je anders eerst vragen of er sporen zijn van lekkende condensatoren?Moartn schreef op 22 maart 2004 @ 21:52:
Mwoah, als de CPU nog goed is kan het bijna niet anders... 80% van die bordjes heeft dat probleem namelijk...
Verwijderd
Misschien kun je dat zelf vragen... aangezien we allemaal onze mening geven hier... dus als jij een beter voorstel hebt...Y0ur1 schreef op 22 maart 2004 @ 21:59:
[...]
Misschien kun je anders eerst vragen of er sporen zijn van lekkende condensatoren?
voel je vrij om te reageren...
Yup, en bovendien heb ik al vaak genoeg van die bordjes gezien die wel het probleem hadden, maar waarvan de condensatoren uiterlijk goed waren. Dat geeft dus ook geen 100% zekerheid...
De condensatoren waar hierover wordt gesproken reguleren de spanning voor de CPU. Aangezien MSI cheap-ass condensatoren heeft gebruikt voor de K7T series, worden ze na verloop van tijd gaar. De CPU zal geen stabiele spanning krijgen en derhalve niet willen opstarten. De diagnoseLED's van het mobo interpreteert dat als een dooie CPU 
Maargoed, omdat ik niet het idee heb en niet uit de topicstart kan opmaken dat de topicstart überhaupt ook maar iets heeft uitgezocht om het probleem te oplossen danwel te verhelpen, gaat dit topic dicht. Lees aub de tekst bovenaan New Topic eer je een topic opent
Maargoed, omdat ik niet het idee heb en niet uit de topicstart kan opmaken dat de topicstart überhaupt ook maar iets heeft uitgezocht om het probleem te oplossen danwel te verhelpen, gaat dit topic dicht. Lees aub de tekst bovenaan New Topic eer je een topic opent
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()