[XP] dubbelklik werkt soms niet in explorer-windows*

Pagina: 1
Acties:

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-05 08:46
Het probleem is alsvolgt. Mijn dubbel klik weigert soms in explorer gerelateerde windows. Explorer-scherm (verkenner), search, network neighborhood. Maar bijvoorbeeld een notepad of office window doet et wel gewoon. Iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen en 5 minuten later doet ie het soms ook weer gewoon met de probleem-windows.

muis: standaard logitech zonder wiel (M-S43 - firstmouse)
driver: v9.80

[ Voor 30% gewijzigd door Master FX op 06-04-2004 20:09 ]

Stay safe

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ja, dat heb ik ook soms. Maar dan met de button die ik als dubbelklik heb ingesteld. Ik denk dat het aan de drivers ligt. Heb je al een oudere mousedriver geprobeerd?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Master FX
Darkvater schreef op 22 maart 2004 @ 22:43:
Ja, dat heb ik ook soms. Maar dan met de button die ik als dubbelklik heb ingesteld. Ik denk dat het aan de drivers ligt. Heb je al een oudere mousedriver geprobeerd?
Dat is dus precies waar het bij mij om gaat. De middle button doet bij explorer windows dus niet altijd wat ie moet doen.
Ik heb alleen niet echt oudere drivers. De oudste die ik heb is 9.73 maar die heeft et ook. Iemand die nog een oudere heeft?

Stay safe

• Master FX
Het werkt nog steeds niet optimaal. Ik heb verder nog iets raars ontdekt. Ik werk nu overigens met mouseware 9.78. Het leek even goed te gaan, tot vanmiddag. Ik ben er nog steeds niet achter welk programma er eventueel de oorzaak van is maar het volgende is wel opmerkelijk.

Stel dat ik winampvenster open heb en verder niks. Als het winamp venster actief is (je klikt er gewoon ff 1 maal op), dan werkt de muis op volle snelheid (dwz. met de instellingen van mouseware) en dubbelklik doet et ook. Klik ik vervolgens gewoon op de desktop dan is de snelheid eruit en tevens de dubbelklik. Na een reboot is alles echter wel weer goed, maar op een of andere manier is het na een tijdje weer uit met de pret.

Iemand een idee?

Stay safe

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit nog - het os 'dubbelklik' bestaat niet voor zover ik weet :)

• Master FX
Even een klein kickje in de hoop op een succesvolle oplossing! :)

Stay safe

Pagina: 1