Ik heb bij een maat van mij een nieuwe pc geinstalleerd ik dus win xp installen, alles ging prima totdat internet werd geinstalleerd. We gingen het internet op en na een klein poosje 1 tot 5 minuten kwam er een schermpje "your computer is going to shutdown in.. 60 seconds" en dat telde dan af. Dit leek op een officiele windows boodschap. Maar je kreeg geen foutnummer of blauw scherm. Dus scannen met de nieuwste Norton Antivirus niks aan het handje.. Terwijl elke keer als we op internet gingen dit scherm er voor kwam en de computer keurig werd afgesloten.
Dus na wat zoeken en scannen met ad aware, bleek dit toch een soort van virus te zijn, en met een speciaal programma kon dit worden verwijderd...
Het gaat om een kopie van windows waar, ik en nog een vriend van me vrolijk op draaien niks aan de hand. Maar elke keer als ik het bij hun installeer staat dat virus erop. Ik heb er nog een andere kopie bijgehad.. precies hetzelfde.
Kan dit virus op de windows cd staan. Het moet bijna wel?
Ik snap het namelijk niet meer..
specs:
cheapass asus mobo
celly 2400
256 ddr
gf 440mx
seagate 40 gigger
Dus na wat zoeken en scannen met ad aware, bleek dit toch een soort van virus te zijn, en met een speciaal programma kon dit worden verwijderd...
Het gaat om een kopie van windows waar, ik en nog een vriend van me vrolijk op draaien niks aan de hand. Maar elke keer als ik het bij hun installeer staat dat virus erop. Ik heb er nog een andere kopie bijgehad.. precies hetzelfde.
Kan dit virus op de windows cd staan. Het moet bijna wel?
Ik snap het namelijk niet meer..
specs:
cheapass asus mobo
celly 2400
256 ddr
gf 440mx
seagate 40 gigger