Toon posts:

Pioneer AB vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Pioneer VSX-D812 receiver (erg blij mee) en de bijgeleverde afstandsbediening (XXD3054) kan ik ook gebruiken om andere apparaten van mijn set mee te besturen.

Middels de bijgeleverde code tabel is het eenvoudig om voor het gewenste apparaat een code in te voeren. De DVD-speler gaat prima (Pioneer) en ook de VCR gaat zonder problemen. Mijn tv is echter een ander verhaal: da's een philips pf23 nogwat, zo'n lcd-scherm, maar er staan in het boekje dus geen codes voor televisies van Philips.

Nu heb ik uiteraard ook de leer-functie van de afstandbediening gebruikt, maar dat werkt helaas verre van optimaal. Heeft iemand een suggestie??

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Kijk eens of je in het boekje iets van RC5 codes kunt vinden... denk dat je daar al een heel eind mee moet komen. Philips AB's zijn behoorlijk standaard dus in kan met niet voorstellen dat de Pioneer die niet standaard kent.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:40

Vos

AFCA

Geen codes van Philips? Ik heb een 712 en ik bedien mijn philips TV wel met de Pioneer AB. Die codes stonden ook wel in het boekje, zou ze voor je op kunnen zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Die staan helaas niet in het boekje... heb ook al de standaard instelling van de afstandsbediening geprobeerd, maar zonder resultaat...

Verwijderd

Topicstarter
Vos schreef op 22 maart 2004 @ 20:08:
Geen codes van Philips? Ik heb een 712 en ik bedien mijn philips TV wel met de Pioneer AB. Die codes stonden ook wel in het boekje, zou ze voor je op kunnen zoeken.
Bij de 712 staat Philips er idd wel bij, maar bij de 812 helaas niet. Heb de code van de 712 al geprobeerd, maar dat werkt dus niet.