Installeren Gart Driver voor mobo

Pagina: 1
Acties:

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:51
Ik wist niet precies waar ik deze moest plaatsen, maybe dat hij nog maar even gemoved moet worden. Het probleem is als volgt.

Ik zit nog steeds te kutten met mijn Asus 7n8Xe-Deluxe en mijn Asus Radeon 9600XT. Welke nu standaard problemen lijken op te leveren. Nu had ik alle drivers removed en een clean install gedaan. Display werkt nu echter mijn AGP niet (wel enabled in bios)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/s/lol/probleem.JPG
Dus ik moet de GART driver installeren. Ik heb zn mooi pakketje met alles erin: nForce_3.13_WinXP2K_WHQL_english.

Alleen als ik deze wil installeren komt netjes de setup maar als het loadingproces is voltooid sluit hij de installer weeraf.(zie screenshot) Heel erg raar, hij doet dit met meerdere installatie programma's.
[img=512,384]

Ik heb ook alle spyware removed van me pc, zelfs in de veilige modus wil hij niet installeren. Iemand een ID?

Greetz Mark

[ Voor 4% gewijzigd door markweb4871 op 07-08-2022 22:56 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 00:19
Ik heb even je pic geresized. Verder snap ik nog steeds weinig van jouw verhaal eigenlijk. Als AGP niet werkt zou je ook geen beeld hebben met je AGP kaart 8)7

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik had dat probleem ook met die install, en dat dat dan meteen weer afsloot, later bleek dat de drivers voor winME waren, maar toch stonder er Win200/XP :? dan nieuwe gedownload, en het ging weer.

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:51
Abbadon schreef op 22 maart 2004 @ 19:33:
Ik heb even je pic geresized. Verder snap ik nog steeds weinig van jouw verhaal eigenlijk. Als AGP niet werkt zou je ook geen beeld hebben met je AGP kaart 8)7
Dat dacht ik namelijk ook, maar zowel directX diagose als CPUz geven aan dat AGP staat uitgeschakeld. Erg raar allemaal!

Het gaat erom dat ik die GART driver moet installeren in Windows. Deze Gart driver zit in het Nvidia Nforce2 driver pakket. Maar deze wil niet installeren zoals ik probeerde te laten zien.