Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
Tactical-Ops en Infiltration zijn mijn favorieten.Tactical-Ops is vergelijkbaar met C-Strike voor Halflife(dus met speciale eenheden/terroristen).Een spel dat op Infiltration lijkt ken ik niet(leger).
hmm, interessant....gaat het dan lijken op RainbowSix? Lijkt me wel tof, want die draait niet onder W2k. 
heeft iemand misschien nog de originele .exe van UT? die van mij ben ik kwijt!
(itsa_me@usa.net)
heeft iemand misschien nog de originele .exe van UT? die van mij ben ik kwijt!
(itsa_me@usa.net)
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Tactical Ops (voorheen SWAT) rulez!
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Voor een deathmatch mod moet je maar eens ChaosUT proberen, staat ook op de 2de cd van de Game Of The Year Edition.
Je hebt dan een zooi extra wapens zoals zwaarden, een kruisboog waarmee je vergif of explosie pijltes kunt schieten, proxymijnen die kunnen lopen en nog veel meer. Ook heb voor bestaande wapens extra ammo zoals een speciale kogel voor het sniper rifle waardoor die net zo werkt als de railgun van quake
Ook is het handig dat je deze op alle maps kunt spelen
Je hebt dan een zooi extra wapens zoals zwaarden, een kruisboog waarmee je vergif of explosie pijltes kunt schieten, proxymijnen die kunnen lopen en nog veel meer. Ook heb voor bestaande wapens extra ammo zoals een speciale kogel voor het sniper rifle waardoor die net zo werkt als de railgun van quake
Ook is het handig dat je deze op alle maps kunt spelen
Pagina: 1