2x modem + 2x monitor aan 1 systeempie

Pagina: 1
Acties:

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Een kennis van me wil met 1 PC:

- permament real-time beurs-info via kabelmodem;
en tegelijkertijd
- 'gewoon' internetten (via 56k-modem).

en dit op twee 19" bakken projecteren.

Over het eerste heb ik geen idee,eigenlijk. Volgens mij een bron van conflicten.

Voor het tweede heeft 'ie zo'n Matrox- dubbelhoofd nodig. Lukt dat ook met 2 19"-ers??

Suggestie zeer welkom.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

die twee monitoren zijn geen probleem met de matrox, maar twee verbindingen betekent 2 ipadressen, betekent zware ( onoverkoombare? ) problemen. Ook zal je de irq goed moeten instellen

In ieder geval veel succes ...

Verwijderd

Waarom zou je als je een kabelmodem hebt een losse modem gebruiken om te internetten? Dat kan makkelijk langs elkaar...

Realtime beurs info daar zijn programmaatjes voor, of het nieuwe www.beursplein.nl gebruiken...

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Met 'langs elkaar' bedoel je: realtime beurs bekijken en tegelijk (op de andere monitor) naar Tweakers.net surfen?

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Ja, en dat nog over dezelfde verbinding ook... :)

Verwijderd

Tja, snap ook het probleem niet.
19" verhaal -> Neem MAtrox -> probleem opgelost...
Modem verhaal -> Alleen kabelmodem voor alles -> probleem opgelost...
:)
Pagina: 1