Na ff te hebben gesearcht begin ik toch maar aan een topic!
Het zit zo:
Ik had ooit een pc met 2 HD`s (2x 120gb western digital) Nu heb ik mijn back-up schijf (de D:\) een tijd in de kast laten liggen ondertussen is de pc weg met de primairy 120gb (C:\)! Ik dacht laatst laat ik is de data van die Back-up schijf (D:\) op cd branden! Nu ziet hij de schijf in windows wel maar de data ziet ie niet! Maar er is wel 20GB gebruikt op de schijf!
Nu heb ik van western digital een tooltje gedownload waarmee ik de bestanden kon recoveren, en ik zag allemaal mappen en files voorbij komen dus ik d8! YES!!!
gelukt maar toen ik in de map keek waar ik het naar toe had laten recoveren stond er nix in!! 
Weet iemand of ik deze data nog terug kan krijgen? ow ja het is een FAT schijf
ps. in DOS ziet ie ook nog 100gb (van de 120gb) free maar verder geen data
Het zit zo:
Ik had ooit een pc met 2 HD`s (2x 120gb western digital) Nu heb ik mijn back-up schijf (de D:\) een tijd in de kast laten liggen ondertussen is de pc weg met de primairy 120gb (C:\)! Ik dacht laatst laat ik is de data van die Back-up schijf (D:\) op cd branden! Nu ziet hij de schijf in windows wel maar de data ziet ie niet! Maar er is wel 20GB gebruikt op de schijf!
Nu heb ik van western digital een tooltje gedownload waarmee ik de bestanden kon recoveren, en ik zag allemaal mappen en files voorbij komen dus ik d8! YES!!!
Weet iemand of ik deze data nog terug kan krijgen? ow ja het is een FAT schijf
ps. in DOS ziet ie ook nog 100gb (van de 120gb) free maar verder geen data
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 19:03 ]