Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gratis Vodafone abonnement bij BELZAAK.nl ?

Pagina: 1
Acties:

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:14
Ik zat gisteren weer eens te kijken op www.xgratis.nl en daar zag ik het volgende:
Gratis 1800 Belminuten Vodafone ( http://www.belzaak.nl/?ref=xgratisnl1&page=gratisnl2 )
Bij Vodafone kun je een gratis Vodafone abonnement aanvragen met daarbij 1800 minuten gratis bellen! Als je nu niet veel belt (bijv. Prepaid) dan kun je met zo'n abonnement voordeel genieten van een abonnement zonder hiervoor te betalen! Bekijk de site voor meer informatie.
Dus ik ben naar de site geweest en ben gaan kijken hoe het allemaal zit.
1800 MINUTEN GRATIS BELLEN
Hoe werkt het?
U bestelt een Vodafone 120 abonnement met hierbij standaard 120 belminuten. Dit abonnement kunt u na 6 maanden kosteloos omzetten naar een Vodafone abonnement met 60 belminuten.
Vodafone betaalt voor u de eerste 2 maanden en BELZAAK.nl betaalt u de abonnementskosten voor de overige 22 maanden terug in 1 keer!!!

Totaal: 1800 minuten GRATIS BELLEN

Actie samengevat:
6 maanden 120 belminuten GRATIS (vast & mobiel!)
18 maanden 60 belminuten GRATIS (vast & mobiel!)
GEEN Aansluitkosten € 0,00 (UW VOORDEEL € 52,50)
GEEN Verzendkosten € 0,00 (UW VOORDEEL € 8,95)
U BETAALT NIKS MAAR WEL GRATIS BELLEN
Nummerbehoud is bij ons kosteloos mogelijk!!!

BESTELLEN | meer info & overige »
Er is eigenlijk weinig info, en dit snap ik ook niet => http://www.belzaak.nl/cas...vider=vodafone&termijn=24 . Kan je nu zelf kiezen hoeveel gratis belminuten je krijgt ? ik snap dat niet echt :S.

En heeft iemand ervaring met BELZAAK.nl ?

[ Voor 34% gewijzigd door Rubie-The-Sysop op 22-03-2004 18:54 ]

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:15

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Tja, waslijn vond Belzaak.nl wel een betrouwbare toko

Maar,...waarom heb ik altijd het gevoel dat bij alle "alles voor nix" aanbieding er een vervelende adder onder het gras zit die je meestal na een maand of 3 tegenkomt... :(

An Explanation of l33t Speak

• Rubie-The-Sysop
Buzz_Lightyear schreef op 22 maart 2004 @ 18:58:
Maar,...waarom heb ik altijd het gevoel dat bij alle "alles voor nix" aanbieding er een vervelende adder onder het gras zit die je meestal na een maand of 3 tegenkomt... :(
Daarom open ik ook dit topic ;) En aangezien ik nog geen 18 ben moet het op naam van mijn ouders.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dezelfde actie is ook te vinden bij gsmstunter hoor !
En er zit geen adder onder het gras, vodafone sponsert dit gewoon, in de hoop dat jij meer dan die 60 minuten gaat bellen (120 in de eerste maanden), of dat jij vergeet op te zeggen na de 2 jaar !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Rubie-The-Sysop
ZeRoC00L schreef op 22 maart 2004 @ 19:06:
Dezelfde actie is ook te vinden bij gsmstunter hoor !
En er zit geen adder onder het gras, vodafone sponsert dit gewoon, in de hoop dat jij meer dan die 60 minuten gaat bellen (120 in de eerste maanden), of dat jij vergeet op te zeggen na de 2 jaar !
ik zie het ja ( http://www.gsmstunter.nl/...nnement&provider=Vodafone ). Maar maakt het uit of ik bij belzaak.nl bestel of bij GSMstunter ?

En aangezien ik nog geen 18 ben, moet ik zeker ALLES op naam van mijn ouders registeren. dus ook rekeningnummer ? Want het zou wel makkelijk zijn dat als ik een keer wat extra bel, dan dan dan van mijn rekening afgaat en neit die van mijn ouders.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

Robtimus

me Robtimus no like you

Rubie-The-Sysop schreef op 22 maart 2004 @ 19:54:
ik zie het ja ( http://www.gsmstunter.nl/...nnement&provider=Vodafone ). Maar maakt het uit of ik bij belzaak.nl bestel of bij GSMstunter ?
Volgens mij krijg je er bij belzaak geen mobiel bij ("U bent in bezit van een simlock vrij GSM-toestel (900Mhz).") en bij gsmstunter wel (iig het abo waarvoor ik ben gegaan).

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Rubie-The-Sysop
IceManX schreef op 22 maart 2004 @ 21:03:
[...]
Volgens mij krijg je er bij belzaak geen mobiel bij ("U bent in bezit van een simlock vrij GSM-toestel (900Mhz).") en bij gsmstunter wel (iig het abo waarvoor ik ben gegaan).
Je krijgt bij GSMstunter ook geen toestel. anders had dat er wel groots bijgestaan. Er staat ook "Toestel: Vodafone SIM ".

• Rubie-The-Sysop
Je hebt gelijk kijk maar in het volgende topic: Gratis 1800 Belminuten + gratis Ericsson R380! . daarbij krijg je een toestel. Hmm is wel erg aantrekelijk...

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

Robtimus

me Robtimus no like you

Die komt dus binnenkort hier binnen :)

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Pagina: 1