Toon posts:

aero 4 montage probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg mijn aero 4 coolermaster niet om mn socket, terwijl hij er wel voor gemaakt is.. is dit een bekend probleem? het is moeilijk om uit te leggen maar de beugeltjes zijn te kort.. en krijg hem niet om het plastic geklikt...

iemand.. tips, ideee ?

• simonmdejong
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-08 13:50

simonmdejong

Blaat

wat voor mobo is het ????
er zijn namelijk combinaties waarbij je gewoon moet doorzetten voordat hij gaat zitten. ook al vaak zo`n probleem gehad met zalman 7000 serie dan heb je ook het gevoel dat je alles aan gort 8)7 draait maar het blijft wel zitten en doet het goed.

3x Homewizard PIB, 17 zonnepanelen 5450W piek power

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:34
Gewoon beetje kracht zetten met een schroevendraaier, 't hoort altijd te passen :)

Overigens er dan wel op letten dat je niet uitschiet, een stukje karton kan mobo's redden... ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

FragFrog schreef op 23 maart 2004 @ 12:54:
Gewoon beetje kracht zetten met een schroevendraaier, 't hoort altijd te passen :)
Met de nadruk op "hoort" :P
Mijn boxed AMD Coolers pastten ook niet op mijn A7M266D, dus toen heb ik wat van de koelers afgeveild en toen pastten ze wel :P

@ TS: Voorzichtig met een schroeven draaier de houder naar beneden drukken :)
En probeer het anders even droog op een oud moederbord oid :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• KiNgSiZZe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07-2022
het is even klooien met bevestigen. In eerste instantie d8 ik ook dat de beugels te kort waren. Het is niet zo. Je moet eens goed kijken hoe je het beugeltje erop wil zetten.

Als je even nagaat waar het beugeltje moet klemmen kom je ervanzelf achter. Mocht je vanavond nog niets weten, dan zal ik thuis me kast eens opendraaien en een 'how-to' voor je maken =)

As finishing touch god created the Dutch

• FragFrog
KiNgSiZZe schreef op 23 maart 2004 @ 14:14:
het is even klooien met bevestigen. In eerste instantie d8 ik ook dat de beugels te kort waren. Het is niet zo. Je moet eens goed kijken hoe je het beugeltje erop wil zetten.

Als je even nagaat waar het beugeltje moet klemmen kom je ervanzelf achter. Mocht je vanavond nog niets weten, dan zal ik thuis me kast eens opendraaien en een 'how-to' voor je maken =)
Waarom zou je dat doen :?

Leuk hoor, behulpzaam zijn, maar AMD kan dat net ff wat beter ;)

Verwijderd

De aero 4 is geen AMD koeler maar voor de pentium 4 ;)

• FragFrog
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 22:45:
De aero 4 is geen AMD koeler maar voor de pentium 4 ;)
Maar de hoofdpunten zijn gelijk B)

Je hebt natuurlijk gelijk, stomme incomplete topicstarts ook... :+

Die van intel, zo te zien voor boxed coolers.

[ Voor 19% gewijzigd door FragFrog op 23-03-2004 22:58 ]

Pagina: 1