Ik ben van plan om een nieuwe pc aan te schaffen en heb al goed rond gekeken wat ik wil hebben. Ik heb nog t een en ander liggen dus dit is alles wat ik nodig heb.
ik ben van plan om het volgende aan te schaffen:
2 x 512MB PC3200 DDR SDRAM (Dane-Elec)
AMD Athlon XP 2800+ (2,08GHz, 512KB, Boxed)
Asus A7N8X-E Deluxe, nForce2 Ultra400 ,sata-raid
ATi Radeon 9600 Pro 128MB
Lite-On 52x32x52x LTR-52327S B (Zwart)
Maxtor 160GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm 8MB)
Iermand ervaringen met een dergelijk systeem? of tips ter verbetering? natuurlijk in wel ongeveer dezelfde prijsklasse.
Verder, wat is het verschil tussen ata, s-ata. en sata-raid. En wat kan ik het beste gebruiken waneer ik 1 of hooguit 2 harde schijven ga gebruiken?
Maakt het trouwens veel uit welk merk geheugen je pakt, ik bedoel bijvoorbeeld, Dane-elec of kingston of twinmos?
Betekent 256 mb bij een videokaart ook automatisch beter? ik heb nu namelijk 128 maar 256 is bijna net zo duur. Ik game wel aardig en doe ook wel wat beeldbeqwerking, 3ds max enzo. 256 mb nodig en beter?
Als laatste wil ik ook nog een 17 inch tft scherm, zwart. Ik had zelf de acer 1711 ingedachten. hij heeft 25 ms response. is dat oke voor te gamen? Iemand tips voor een mooi, leuk en goed scherm?
Ik weet het zijn veel vragen maar ik zou er enorm mee geholpen zijn.
Alle reacties welkom.
Groeten Rob Verhoeven
ik ben van plan om het volgende aan te schaffen:
2 x 512MB PC3200 DDR SDRAM (Dane-Elec)
AMD Athlon XP 2800+ (2,08GHz, 512KB, Boxed)
Asus A7N8X-E Deluxe, nForce2 Ultra400 ,sata-raid
ATi Radeon 9600 Pro 128MB
Lite-On 52x32x52x LTR-52327S B (Zwart)
Maxtor 160GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm 8MB)
Iermand ervaringen met een dergelijk systeem? of tips ter verbetering? natuurlijk in wel ongeveer dezelfde prijsklasse.
Verder, wat is het verschil tussen ata, s-ata. en sata-raid. En wat kan ik het beste gebruiken waneer ik 1 of hooguit 2 harde schijven ga gebruiken?
Maakt het trouwens veel uit welk merk geheugen je pakt, ik bedoel bijvoorbeeld, Dane-elec of kingston of twinmos?
Betekent 256 mb bij een videokaart ook automatisch beter? ik heb nu namelijk 128 maar 256 is bijna net zo duur. Ik game wel aardig en doe ook wel wat beeldbeqwerking, 3ds max enzo. 256 mb nodig en beter?
Als laatste wil ik ook nog een 17 inch tft scherm, zwart. Ik had zelf de acer 1711 ingedachten. hij heeft 25 ms response. is dat oke voor te gamen? Iemand tips voor een mooi, leuk en goed scherm?
Ik weet het zijn veel vragen maar ik zou er enorm mee geholpen zijn.
Alle reacties welkom.
Groeten Rob Verhoeven