Toon posts:

*.avi op dvd branden

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een lading anime wat ik graag op dvd gebrand zie, maar het moet zo dat het wel afspeelbaar is op een dvd speler.

Ik heb gezocht en gezocht, maar ik kom telkens erop terug dat het eerst helemaal geencode moet worden en gewoon als normale dvd moet worden gebrand, maar dan moet ik het op zo'n 5-10 dvd's branden en dat is mij wat teveel van het goede.

Iemand oplossing of iets anders?

Verwijderd

dat is een mogelijkheid

wat je misschien ook zou kunnen doen, is een DVD speler met DivX ondersteuning kopen :)
de Philips 737 is een prima ding (ik heb hem zelf ook) en hij is niet al te duur, 200 euro

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zoals je zelf al zegt, moet het opnieuw gecodeerd worden, naar MPEG-2. Als je het wil in DVD kwaliteit. Ik heb me wel laten vertellen dat XviD/DivX -> MPEG-2 er niet beter op wordt, maar dat even ter zijde.
Wat natuurlijk wel een optie is, is om al die avi's om te zetten richting (s)VCD. De meeste DVD-speleres kunnen hier wel mee overweg. Of je dan nog iets van een menu er in kan maken, geen flauw idee.
Maar misschien kan je wel zoeken of deze optie iets voor je is.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Ja helaas, veel dvd's of een speler die ook divx leest dus. Verder kan ik er weinig aan doen dat je niet tevreden bent met de search reslutaten.

Dit topic is gesloten.