Toon posts:

Amd k2 350

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensuh ,

Ik heb een Amd k2 350 pc ergens in de kelder die ik wil gebruiken.. maar mijn vraag is wat voor amd cpu kan ik er max. in zetten als ik het wil upgraden? ik wee nie wat voor moederbord er in zit ,wat voor chipset en dergelijke :? Boekjes zijn ook kwijt dus ik weet geen moer over die kast :X heb het geprobeerd om het alsnog te vinden op de moederbord maar kwam er niet uit :)

Wie kan mij zeggen hoe ik er achter kom wat voor moederbord die kast heeft (via OS of bios) en wat voor amd cpu ik er maximum op kan zetten om het wat sneller te krijgen...
???

GroetzZzZ

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

gebruik AIDA32 om te kijken wat er allemaal in je systeem hangt.
Verder is hier zo weinig over te vertellen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 12:56
AIDA32 of Sisoft Sandra kunnen je misschien vertellen welk moederbord er in zit en wie weet zelfs wat de maximale CPU is die erop kan, alhoewel het ook kan zijn dat ie zo oud is dat ie niet herkend wordt. Maar dat moet je eerst maar proberen ;)

The devil is in the details.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Of check het moederbord op serienummer/modelnummer/fabrikant etc. --> nummers intikken bij Google geeft vaak resultaat.

Iig kan je heel veel dignen zelf achterhalen (ook met de software die hierboven gemoend wordt). Ga daarmee dus eerst aan de gang :)

[ Voor 12% gewijzigd door Pollewob op 22-03-2004 17:34 ]

Dit topic is gesloten.