Ik heb via de hogeschool Windows XP Prof. gekocht. Nu ben ik in het bezit van een SKy Laptop en deze bezit een verborgen partitie met daarop WIn XP Home. Nu wil ik deze partitie verwijderen om zo een net syteem te krijgen die de volledige harde schijf functionaliteit benut.
Op de Standbyservice site van Sky zag ik het volgende:
Niet onder de garantie valt:
Op de Standbyservice site van Sky zag ik het volgende:
Niet onder de garantie valt:
- [sub]12. Het ondeskundig gebruik van de restore functie middels de Windows Restore disk. Onder andere door de Restore handeling niet tot 100% te laten voltooien of door het gebruik van partitioneer / bootmanager programma’s. Ook Dualboot systemen vallen niet onder de garantie. 13. Onderhoud of herstel ten gevolge van normale slijtage, verbruiksmaterialen zoals papier, linten, cartridges, drums, verwisselbare informatiedragers e.d. 14. Software problemen ongeacht de oorzaak hiervan. 15. Het activeren / registreren van besturingssystemen / software programma’s 16. Accessoires die niet standaard deel uitmaken van de aangekochte PC configuratie zoals bijvoorbeeld printers, scanners, joysticks e.d. Mocht dit tijdens een on-site bezoek geconstateerd worden dan behoudt StandBy zich het recht voor onder artikel 5 beschreven kosten in rekening te brengen. 17. Storingen als gevolg van illegale software kopieën en/of virussen. Mocht dit on-site geconstateerd worden dan behoudt StandBy zich het recht voor de onder artikel 5 beschreven kosten in rekening te brengen.[/sub]
[ Voor 7% gewijzigd door StefSOFT op 18-04-2004 21:18 ]
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'