In de ban van de ring bordspel.

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2025
Heeft iemand dit toevallig (gespeeld)?
Ik wil echt heel graag weten of het tof is omdat ik geen idee heb of het de moeite van het kopen waard is.

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:46
Ik zelf heb het niet, maar een vriend van me wel, en hij vindt dat het een leuk spel is (mooi gemaakt ook) maar dat je het na een paar x spelen wel gezien hebt omdat je toch is grote lijnen het verhaal naspeelt.

Ik zit er zelf ook over te denken om het te kopen maar ik heb dus de mazzl dat ik het eerst een x kan gaan spelen.

Verwijderd

Het leuke van In de ban van de ring is dat je niet tegen elkaar moet werken om te winnen, maar dat je samen moet werken om te winnen. Gunstige deals sluiten, maten naaien, elkaar helpen, enz..... ERG LEUK !!

Verwijderd

Welke uitvoering ?
Die bij intertoys...of die van GamesWorkshop ?

Verwijderd

Ik vond hem niet zoveel aan: het concept is wel geinig maar het werkt gewoon niet. Ook is het zeer eentonig... niet kopen dus!

/me raadt aan: Kolonisten van Catan + Steden en Ridders uitbreiding :P

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
ik heb hem ook gespeeld, was de eerste keer dat ik zo'n spel speelde maar moet eerlijk zeggen als je eenmaal alles door hebt is het echt geweldig.
Het leuke is idd dat je Samen moet spelen om te winnen en niet elkaar tegenstribbelen. Het is best wel heel mooi gemaakt, en je ziet Heel duidelijk de film/boek erin terug.

-

Verwijderd

Hoeveel kost tie eigenlijk?

Verwijderd

Nog nooit gespeeld maar lijkt me wel cool.

Verwijderd

www.games-workshop.co.uk en dan op de lord of the rings klikken

• Captor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03-2025

Captor

Serenity now, insanity later !

ik heb um ook. Het is de eerste keer vrij lastig maar als je het doorhebt is het idd wel leuk maar na een tijdje wordt het wel eentonig...

als je een leuk spel zoekt om zn 2en te doen: colonisten van catan kaartspel !!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Jah, dat is niet het bordspel...

Er zijn 3 Tolkien bordspellen, van 999 games.

1. In de Ban van de Ring, zoals eerder beschreven, het spel waarbij je moet samenwerken e.d.

2. In de Ban van de Ring, een veel kleiner spel (18 euro), waarbij je de weg naar de Ring oid moet vinden, door gebruik te maken van allemaal kaarten, die je aan elkaar te leggen, om zo een pad te vormen.

3. The Hobbit, het meest traditionele bordspel, met een vierkant bord met vakjes e.d. Ken ik de regels verder niet van.

Ook heb je nog het kaartspel, van Wizards of the Coast (geloof ik).

Verwijderd

ilyc, je vergeet de versie van GamesWorkshop,
dat is een table-top game (geen echt bordspel)

Waarbij je met de figuren uit de film,
veldslagen uitvecht.

• ilyc
  • Laatst online: 13-11-2025
Jah, ik vertelde al dat er 3 bordspellen zijn, die van GamesWorkshop is geen bordspel, maar desalniettemin wel phat :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Ik heb gekocht en paar keer gespeeld. Hoewel het wel origineel is dat je niet tegen, maar MET elkaar speelt, maakt dat het na een paar potjes ook retesaai.

Er zit geen competitie-element in zeg maar, wat je het spel uit de kast laat halen om je vrienden eens lekker in te maken. Nee je moet elke keer tegen een nietszeggend, niet bestaande 'tegenspeler' spelen: het systeem. Zonde van het geld...
als je een leuk spel zoekt om zn 2en te doen: colonisten van catan kaartspel !!
JAAH! Die is echt super!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Word er nu ook een spel voor op de PC gemaakt?

Of houden ze het bij bordspellen :?

w00t

• White Dust
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Op donderdag 07 februari 2002 14:05 schreef Robbie007 het volgende:
Word er nu ook een spel voor op de PC gemaakt?

Of houden ze het bij bordspellen :?
Er worden idd een aantal peesee spellen gemaakt... EA heeft de rechten op de film (verwacht ik niet veel van)... Sierra en een aantal anderen hebben de rechten op de boeken (er zou ook een MMORPG komen in de setting van de Middel-Aarde)

Op het bordspel terug komend... het is een erg mooi bord spel en er is ook een aanvulling te koop... de tekenaar die de illustraties voor het bord spel heeft gemaakt heeft Peter Jackson ook geholpen met de film (aan de Balrog zie je dat zeker terug)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb dat bordspel ook, maar ik snap er de ballen van :(

[domme MaX]gewoon ff handleiding voor de 10e keer doorlezen[domme MaX]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

de tekenaar die de illustraties voor het bord spel heeft gemaakt heeft Peter Jackson ook geholpen met de film (aan de Balrog zie je dat zeker terug)
Die Balrog uit de film von ik nu juist een van de lelijkste effecten :P
Pagina: 1