Toon posts:

Factuur programma gekoppeld aan database

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen voor een factuur programma ben een eigen ondernemer en heb een programma nodig die gekoppeld is aan een database waar al mijn voorraad in staat. Waar ik eigenlijk naar opzoek ben is als ik een factuur wil maken dat ie automatisch ook producten wegschrijft van me database. Wie kan mij hierbij helpen heb het echt met spoed nodig.

Ik dank jullie alvast voor jullie medewerking.

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 14:51
Waar heb je zelf al gezocht? Welke heb je al bekeken? Dat scheelt ons een hoop werk.

Nou ja, kijk eens op http://www.boekhoudpakketten.info/.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben daar net geweest die programma voor een factuur kost circa € 400 eurotjes.
is er geen oplossing om voorraadbeheer programma onder acces te kunnen koppelen aan factuur zoals (excel).

Verwijderd

Met Visual Basic kun je een hoop aan elkaar knutselen. Hier op de zaak hebben we ook alles geautomatiseerd vanuit excel. Evt. kunnen we je wel helpen.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

/me Welkom op GoT

Ik zou eens zoeken op wat forums naar templates voor Excel of Acces of iets dergelijks. Je bent nl. vast niet de enige die zoiets gebruiken zal.

Verder was het inderdaad wel handige geweest als je zelf even had aangegeven welk programma je momenteel gebruikt of evt. in je bezit hebt. Ook is er zat te vinden via Google is mijn ervaring.

ARME AOW’er

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
Wij hebben net onze eigen pakketje ontwikkeld voor eigen gebruik. E-mail (zie profiel) mij. Misschien dat er iets valt te doen.
Pagina: 1