TMF heeft ook een Game Award...

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-10 19:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
...en hoe billig is die award wel niet?? Ze hebben niet eens verstand van muziek dus laat staan over games. De games die genomineerd zijn voor een award zijn:

The Sims
Need For Speed: Underground
Fifa Football 2004

Je had het al zeker gezien... ze zijn alle drie van EA. Dus je kunt wel raden wie hun sponsor is. EA is bij mij al zo laag gezakt, mede door het feit dat ze bijvoorbeeld vertikken om Xbox Live te ondersteunen, het kan echt niet meer lager hoor.

Dit lag me dus ff op het hart na het lezen van dit nieuws dus ik dacht laat ik het eens delen met jullie, wat vinden jullie hiervan?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:01
naar welk nummer kun je SMS'en? :P

en the sims is niet eens van dit jaar....

TheS4ndm4n#1919

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Tja, wat kan je van deze spellen zeggen. Het zijn (zeker) niet de beste spellen, maar ze vliegen als warme broodjes over de toonbank en daar zullen deze awards dan ook wel op gebaseerd worden.

Is die award trouwens 'Best Game Award' oid? Want ik kan nou niet zeggen dat deze drie spellen iets overeenkomen :P

The devil is in the details.

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-10 19:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
December schreef op 22 maart 2004 @ 16:16:
Tja, wat kan je van deze spellen zeggen. Het zijn (zeker) niet de beste spellen, maar ze vliegen als warme broodjes over de toonbank en daar zullen deze awards dan ook wel op gebaseerd worden.

Is die award trouwens 'Best Game Award' oid? Want ik kan nou niet zeggen dat deze drie spellen iets overeenkomen :P
Het is "Best-Game-2004-Award" om het zo te zeggen. Wat dus ECHT WEL niet klopt, als je die 3 games als genomineerd beschouwt.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Verwijderd

door en door triest. Ik vind TMF al triest. Dan vind ik het ook nog triest dat EA met TMF in zee gaat. Dus EA is ook triest. Alhoewel ze voor Call Of Duty wel een award verdienen. Maar die moet dan NIET van TMF af komen

Verwijderd

nou het is nog lang niet zo erg als bij de tmf awards aanwezig zijn
das pas erg.
heb dat een keer meegemaakt was mee met iemand nou dan
ga je echt dood daar. wat een trieste bedoeling
jankende weiven dood gegeild worden.
gedruk enzo.

TMF IS BAGGER

en de game awards zijn inderdaat gesponserd door EA

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Die hele TMF-Awards slaan nergens op.

Als er een groot artiest komt (bijv. Robbie Williams) kan je er zeker van zijn dat deze ook een aantal awards wint.

PSN: Shiver23

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-10 17:51

Wekkie

Yeah

Heb toch al een heker aan TMF, maar dit is wel zeer triest idd. Maja, feit blijft dat dit wel allemaal games zijn die de 'casual' gamer wil hebben...
* Wekkie vindt EA nietmeer zo lief de laatste tijd

I've got a feeling...

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
EA is inderdaad triest. Verschillende gamestudio's worden door hen overgekocht, jammer dat de kwaliteit van de games helaas niet echt omhoog gaat.
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 16:52:
door en door triest. Ik vind TMF al triest. Dan vind ik het ook nog triest dat EA met TMF in zee gaat. Dus EA is ook triest. Alhoewel ze voor Call Of Duty wel een award verdienen. Maar die moet dan NIET van TMF af komen
Call of Duty is niet van EA, maar van Activision. Het team dat aan MOHAA heeft gewerkt heeft het wel gemaakt, maar het is uitgebracht bij Activision. Zie ook: http://www.callofduty.com/index.asp

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10 19:34
Ach die 3 games zijn wel toppers als het gaat om makkelijke spellen zonder veel diepgang. Er zijn genoeg mensen die dat willen :) oa. ik: voor de korte game tussendoortjes is EA de farbrikant bij uitstek voor mij :P Even 15min spelen voordat ik naar school ga ofzo 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Loona35 op 22-03-2004 17:18 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Bij gebrek aan discussie materiaal gaat deze op slot... dank voor het mededelen...

Mocht er iemand zijn die een serieus topic wil aan maken, ga uw gang ;) (met wat meer info, that is)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.