Toon posts:

[JAVA] Welke PDAS ondersteunen het?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de beste PDA om een java applicatie op te runnen. Ik krijg echter geen duidelijk beeld van de verschillen tussen de verschillende systemen, dell handhelds, IPaq en Palm...

Het is de bedoeling dat op de PDA mbv een java applicatie een xml document ingevuld wordt, die vervolgens via bluetooth of wireless lan naar een server geschreven wordt.

Hopelijk kan iemand me verder helpen.

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Hoe en waar heb je zelf al gezocht?
En waarom moet het perse een Java applicatie zijn?
Voor Palm is het sowieso mogelijk om in Java te ontwikkelen: http://www.palmone.com/us/support/jvm/

[ Voor 12% gewijzigd door Vunzz op 22-03-2004 16:11 ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 11:50
heel handig dat je laat zien wat je al zelf hebt gezocht.

ik heb nog een tijdje met J2ME voor de palm geklooit. gewoon de JRE ervoor downen, en op je palm pleuren en je J2ME SDK installen en devven maar. Er zitten trouwens ook een stel mooie samples bij, van b.v. een foon die stocks op haalt via yahoo

Compromises are for the weak

• Sammy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 15:55
Let bij Palm wel op welk type welke Java-MIDP versie ondersteund, ik heb me hier aardig op verkeken.
Voor Java moet je eigenlijk niet echt bij Palm zijn momenteel (alhoewel er wel Beta's rondgaan van de WebSphereMicroEnvironment voor MIDP2 van IBM).
Ik neem aan dat je er al achter bent dat je een MIDP2.0 implementatie nodig hebt, wil je al het wireless networking spul gebruiken?

[ Voor 4% gewijzigd door Sammy op 22-03-2004 16:12 ]

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:13
Je noemt bijvoorbeeld Dell en Ipaq, maar daar zit natuurlijk niet echt veel verschil tussen omdat dat beiden Pocket PC's zijn. Die draaien hetzelfde OS.
Je zult over het algemeen het meest rekening moeten houden met Windows Mobile en Palm OS.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

Java is standaard aanwezig op de Sharp Zaurus serie. Het basissysteem is daar overigens Linux.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Pagina: 1