Toon posts:

DVD-9

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik loop al maanden te twijfelen om een DVD-brander aan te schaffen, maar ik wil eigenlijk geen verlies als ik DVD's ga fikken. Dit is dan ook de reden waaro m ik er nog geen heb. Ik weet dat dat je audiosporen, menu's, extra's etc. er allemaal af kan halen, maar dan moet je bij sommige films nog comprimeren. Nu zal ik dan niet zien op een kleine TV, maar zou ik eventueel in de toekomst willen projecteren, dan zal ik er wel last van hebben.

Wat ik eigenlijk aan jullie wil vragen is of dat jullie weten wanneer er 'dual-layer' branders op de markt komen in Nederland? Ik wil dus echt 1-op-1 fikken! En hebben jullie ook een idee hoe duur de beschikbare schijfjes zullen zijn?

Alvast bedankt.

Maarten V.

Verwijderd

Heeft hij nog geen mailtje gehad voor het openen van 3 DVD-9 en nog andere topics die op slot zijn?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat ik eigenlijk aan jullie wil vragen is of dat jullie weten wanneer er 'dual-layer' branders op de markt komen in Nederland?
Kijk gewoon rond op nieuwssites à la www.tweakers.net en gebruik de zoekfunctie aldaar B)
En hebben jullie ook een idee hoe duur de beschikbare schijfjes zullen zijn?
Wacht gewoon tot ze uitkomen of neem contact op met een waarzegster :z In ieder geval niet absurd duurder dan de bestaande DVD'jes.

Dit topic is gesloten.