I reject your reality and substitute my own!
vraag het hem zou ik zeggen
[ Voor 8% gewijzigd door LuNaTiC op 22-03-2004 15:38 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Is premiere de enige die het kan ? en splitscreen of bluewall geeft niet veel hits terig in google.. wat is precies de techinsche term/benaming van bluewall/splitscreen ?Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 15:41:
Videobewerkingsprogramma en splitscreen/bluewall.
Verwijderd
Via 5 commercial heeft dit ook, is hier gemaakt bij het bedrijf waar ik stage loop.
11
[ Voor 3% gewijzigd door Genoil op 22-03-2004 15:49 ]
edit: owh nee laatmaar met dat programma kan je echt NIKS
[ Voor 38% gewijzigd door Linc op 22-03-2004 15:58 ]
kan je daar ook het beeld op die manier in tweeen knippen dan ??? ik heb dat nog nooit gezienthe_Emperor schreef op 22 maart 2004 @ 15:54:
van mij part doe je het met movie maker van windows
edit: owh nee laatmaar met dat programma kan je echt NIKS
edit... dacht almkanon schreef op 22 maart 2004 @ 15:58:
[...]
kan je daar ook het beeld op die manier in tweeen knippen dan ??? ik heb dat nog nooit gezien
Heb je hier tutorials van ? want Ae is een best ge-avanceerd pakketjeVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 15:48:
Gewoon meerdere keren filmen, dus die objecten op die plaatsen. En dan in adobe after effects wat maken in verschillende lagen.
Via 5 commercial heeft dit ook, is hier gemaakt bij het bedrijf waar ik stage loop.
Dit topic is gesloten.
![]()