Is misschien niet helemaal "on topic" maar wil het hier toch eerst maar onderbrengen omdat DC-projekten mij op dit idee hebben gebracht en deze hier hopelijk dan ook van profiteren.
Vraag me af of er onder de DPCers ook personen zijn die in de gelukkige
gelegenheid verkeren om een zo economisch (qua energieverbruik, snelheid (inkl. OC maar wel stabiel genoeg voor DF) en aanschafkosten) systeem samen te stellen.
Uiteraard met alle DPC projektklienten voorgeïnstalleerd.
Daarmee bedoel ik mensen die meerdere mobo's en proc kunnen proberen of hiervan voldoende info hebben om een dergelijk systeem samen te stellen.
Van belang is dat het hierbij gaat om een snelle en goedkope maar wel stabiele
rekenKOE
!
Je zou hierbij misschien kunnen denken aan een mobo met zoveel mogelijk onboard (video, lan, geluid e.d.) met bijv. een XP (evt mobile of stabiele OC als optie) in een standaard kast of barebone.
Eerst een goede standaard konfiguratie samenstellen en eventueel "snellere" onderdelen tegen meerprijs bestellen.
Misschien zelfs de onderdelen los kopen (lage prijzen) en een assemblagegroep aan het werk zetten. Mits daarvoor voldoende animo bestaat (ikzelf wil hiermee wel aan de slag).
Lijkt me zinvol om eerst te inventariseren of er voldoende mensen met de noodzakelijke resources zijn en wat daaruit komt.
Misschien een "Sticky" totdat het bekend genoeg is.
Vraag me af of er onder de DPCers ook personen zijn die in de gelukkige
Uiteraard met alle DPC projektklienten voorgeïnstalleerd.
Daarmee bedoel ik mensen die meerdere mobo's en proc kunnen proberen of hiervan voldoende info hebben om een dergelijk systeem samen te stellen.
Van belang is dat het hierbij gaat om een snelle en goedkope maar wel stabiele
Je zou hierbij misschien kunnen denken aan een mobo met zoveel mogelijk onboard (video, lan, geluid e.d.) met bijv. een XP (evt mobile of stabiele OC als optie) in een standaard kast of barebone.
Eerst een goede standaard konfiguratie samenstellen en eventueel "snellere" onderdelen tegen meerprijs bestellen.
Misschien zelfs de onderdelen los kopen (lage prijzen) en een assemblagegroep aan het werk zetten. Mits daarvoor voldoende animo bestaat (ikzelf wil hiermee wel aan de slag).
Lijkt me zinvol om eerst te inventariseren of er voldoende mensen met de noodzakelijke resources zijn en wat daaruit komt.
Misschien een "Sticky" totdat het bekend genoeg is.