[OC] Post hier de Amperes van je voeding.

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
Dit topic is bedoelt om mensen die een nieuwe voeding willen kopen of willen zien welke de beste is te helpen met hun keuze. De amperes van je voeding staan op het plaatje aan de zijkant van je voeding, hoe meer amps ie kan leveren hoe stabieler je lijnen zullen zijn. Hoe stabieler je lijnen zijn des te verder je kan komen met je oc.
Dit posten aub:
-Merk voeding+hoeveel watt.
-amperes van alle lijnen (12v, 5v, 3,3v, -12v, -5v)
-eventuele andere opmerkingen.

Ik hoop dat dit topic veel informatie gaat geven aan iedereen.

Ik zit nu op school dus ik post als ik thuis ben zelf mijn amps enz) En er komt nog een betere topicstart.
Mods: Als deze naar overige hw moet sorry dan.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Verwijderd

in Welke voeding heb ik nodig? Deel 3 kun je al enorm veel terug vinden. Merk, vermogen, aansluitingen, ...

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
Het gaat me niet om aansluitingen of vermogen maar vooral over de amperes, bvb een 300w antec is (meestal) beter dan een 400w no name/crap merk voeding.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dit topic is bedoelt om mensen die een nieuwe voeding willen kopen of willen zien welke de beste is te helpen met hun keuze.
Wat is dan het nut van:
Welke voeding heb ik nodig? Deel 3 :?

[mierenneukmode]
En het is niet hoeveel amperes een voeding levert, maar hoeveel stroom een voeding levert... :)

Ampere - Stroom
Vol - Spanning
Watt - Vermogen

;)
[/mierenneukmode]

En volgens mij kan je beter kijken naar hoeveel vermogen een voeding levert, in plaats van hoeveel stroom... ;)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2004 14:22 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit kan inderdaad prima in Welke voeding heb ik nodig? Deel 3 .

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.