[XP] Geen rechten om Drive Label te wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Zit met een vreemd probleem. Heb net fresh XP install gedaan, vanwege problemen met me SATA controller. Die zijn nu mooi weg, alleen doet windows nu beetje irritant.

Ik heb namelijk me Raptor schijf opnieuw ingedeeld, in 2 partities, en wil ze allebei dus nieuwe naam, of label mag je et noemen, geven.

De partitie waar Windows opstaat mag ik gewoon veranderen, maar de nieuwe partitie zegt ie steeds dit:

You do not have sufficient rights to perform this operation

Rare is dat dit zowel heb is als ik inlog op et Admin account als me eigen account.

Signature?

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Heb je NAV geinstalleerd? Die disabled dat namelijk, moet je even de autoprotect uitzetten :)

Omelette du fromage!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 17:15
Dxta schreef op 22 maart 2004 @ 13:26:
Heb je NAV geinstalleerd? Die disabled dat namelijk, moet je even de autoprotect uitzetten :)
Ik heb NAV 2004 Proffesional en ik kan wel degelijk mijn partitienamen veranderen als NAV nog aantstaat dus dat lijkt me niet

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Mag het in veilige modus wel ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 12:27
Je hebt net een verse install gedaan. Je schrijven zijn waarschijnlijk NTFS. Je moet dan het 'ownership' weer terugnemen zoals je VOOR je her-installatie had.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Dxta schreef op 22 maart 2004 @ 13:26:
Nope, geen NAV
sanfranjake schreef op 22 maart 2004 @ 15:10:
Mag het in veilige modus wel ?
Zal et zo ff proberen
TRON schreef op 22 maart 2004 @ 15:14:
Je hebt net een verse install gedaan. Je schrijven zijn waarschijnlijk NTFS. Je moet dan het 'ownership' weer terugnemen zoals je VOOR je her-installatie had.
Explain yourself :P

Heb hier nog nooit van gehoord of wat van gezien in Partition magic, Windows Setup, laat staan windows zelf :|

Laat staan dat dit ooit eerder gebeurt is |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Mesh op 22-03-2004 22:39 ]

Signature?

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 12:27
Klik met je rechtermuisknop op je harde-schijf en kies voor 'eigenschappen'. Ga dan naar 'beveiliging' -> 'geavanceerd' -> eigenaar. Kies hier voor je eigen naam.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
TRON schreef op 22 maart 2004 @ 22:59:
Klik met je rechtermuisknop op je harde-schijf en kies voor 'eigenschappen'. Ga dan naar 'beveiliging' -> 'geavanceerd' -> eigenaar. Kies hier voor je eigen naam.
Kan de Tab 'beveiling' nergens vinden :?

Signature?

Pagina: 1