Toon posts:

Wachtwoord Cpanel

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hm ik zal waarschijnlijk wel niet in het goede forum zitten, maargoed ik heb een probleempje met mijn domein spam, een maat van mij heeft dit domein voor mij geregistreed. maar als ik cpanel gebruik om inteloggen kan ik met mijn username en password niet inloggen, ik zou nu graag mijn server willen achterhalen om hem een email te sturen zodat ik, de account weer kan gebruiken, ik ben aardig nieuw op dit gebied dus als iemand een antwoord weet zou ik dat graag in niet al te moeilijke comp taal willen horen , email is spam , alvast bedankt, ik had de mogelijk heid van een ip tracker ofzo in het hoofd, help mij a u b op weg

groeten

wes

[ Voor 6% gewijzigd door whoami op 22-03-2004 13:34 ]

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 11:05

we_are_borg

You will Comply

Als je maat alles heb geregeld dan zal hij ook wel login en wachtwoord hebben. Cpanel heeft trouwens het zelfde login en wachtwoord als je FTP gebeuren.

Volgens mij heb je al wat geupload naar de server gebruik dat wachtwoord en login om in cpanel te komen.

[ Voor 27% gewijzigd door we_are_borg op 22-03-2004 13:30 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik begrijp van dit verhaal helemaal niets..?.. waarom wil je een inlogprobleem oplossen met een IP tracker :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:08
Dit heeft niets met P&W te maken.
Verder zijn hack-requests hier niet toegestaan, check ook de policy.

[ Voor 52% gewijzigd door whoami op 22-03-2004 13:34 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.