Toon posts:

Roland VS-840EX digital workstation: wie kent 'm...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan van iemand een Roland VS-480EX digital workstation kopen: een 8 track mini-homestudio, zal ik maar zeggen. De persoon in kwestie is goed te vertrouwen. Nu vraag ik me af wat zo'n ding nou zou moeten/mogen kosten. Hij is niet veel gebruikt en nog als nieuw (volgens de verkoper, die, nogmaals, echt te vertrouwen is). Ik kan geen prijzen vinden op het internet (marktplaats.nl etc.).

Sowieso is het moeilijk echt uitgebreide en nuttige info over dat ding te vinden... Ik wil 'm gebruiken met Home Studio 2002 maar weet eigenlijk nog geeneens zeker of dat wel goed gaat (met syncen en het overzetten van tracks in Home Studio). Dus als iemand hier 'm toevallig heeft en er wat meer over kan vertellen.... voel je vrij! Maar ik ben dus vooral even benieuwd wat 'ie mag kosten...

Verwijderd

Kun je de prijs niet gewoon vergelijken met een andere 8 track harddisk recorder? (Akai, Alesis, Boss, Mackie, Zoom, Yamaha, Tascam, Korg, Fostex etc hebben dat wel allemaal in hun assortiment)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 12:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb eigenlijk TOTAAL geen ervaring met dit soort apparaten. Maar de ene 8-track is niet bepaald hetzlefde als de andere 8-track. Die andere ken ik niet echt dus ik kan ze dan ook niet goed vergelijken...

Ik kan die VS-840EX trouwens voor 300 euro kopen... incl. een stuk of 10 250 MB zips en een SCSI uitbreidingskaart...

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-08 10:43
Ik meen dat de nieuwprijs rond de $1000 lag, maar dat weet ik niet zeker. ALs 'ie in een goede staat verkeerd, is 300 euro natuurlijk niet slecht...