Playstation2 Games [goedkoop?]

Pagina: 1
Acties:

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
Sindskort heb ik een PS2 en nu vroeg ik me af of er ergens (web)winkels zijn die stukken goedkoper als bijv de bekende speelgoedwinkels PS2 games verkopen

Denk hierbij aan oude en nieuwe

De search leverde me niks op

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
GCShop.nl en Play.com hebben vaak spellen voor een lagere prijs dan je ze in de winkel kan vinden.

Verder kan je altijd nog zoeken met bijvoorbeeld Vergelijk.nl en/of Kieskeurig.nl of zij nog spellen in onlineshops kunnen vinden voor een leuk prijsje :)

The devil is in the details.

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
thx, deze had ik niet gevonden!!!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

DimensionPlus en Nedgame in Groningen verkopen ook 2e hands games. Scheelt ook een hele hoop. Is een wisselend aanbod, je moet er dus gewoon af en toe eens langs gaan.

Btw, marktplaats kent ook een groot aanbod van 2e hands games. Kun je ook eens kijken.

Verwijderd

Ik vind de PS2 games zo ongeloofelijk duur. €65 voor de niewste :/

Daarom koop ik nu nooit meer PS2 games. Ja misschien 1tje. Grand Theft Auto: San Andreas. Ik kan namelijk niet wachten totdat hij uitkomt voor de PC ;)

Verwijderd

Zijn idd niet goedkoop maar je kunt bij een aantal schopjes ook 2e hands games kopen. Deze worden wel eerst getest om te kijken of ze 100% ok zijn. Zo niet mag je ze vaak wel terugbrengen. :)

Discovery deed het, en Nedgame ook wel volgens mij. Kortom ff een paar winkels bij je in de buurt afgaan en vragen of ze hier aan doen. :)
Pagina: 1