Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg mijn Psion Revo niet meer dicht, het lijkt erop dat er iets los is bij het scharnier, weet iemand een oplossing of weet iemand hoe ik hem los of uit elkaar krijg. Kan nl niks vinden om te schroeven en durf niet met geweld de boel los te maken,

bvd

8)7

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-09 20:28
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 11:21:
Ik krijg mijn Psion Revo niet meer dicht, het lijkt erop dat er iets los is bij het scharnier, weet iemand een oplossing of weet iemand hoe ik hem los of uit elkaar krijg. Kan nl niks vinden om te schroeven en durf niet met geweld de boel los te maken,

bvd

8)7
Cool, iemand met een psion revo.. Heb ikke ook :D.

Ew, ik heb het ook een keer gehad, en een licht tikje teken de muur was voldoende.. Maar ja.. kijk uit.. Het is teer spul..

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:41
jozy2002 schreef op 22 maart 2004 @ 11:24:
[...]

Cool, iemand met een psion revo.. Heb ikke ook :D.

Ew, ik heb het ook een keer gehad, en een licht tikje teken de muur was voldoende.. Maar ja.. kijk uit.. Het is teer spul..
IK heb precies hetzelfde gehad....ik hem hem gewoon even voorzichtig opengemaakt en een schroefje was de boosdoener die het mechanisme blokkeerde...geen idee waar dat losse schroefje van was maar nu doe met revo het weer :)

PS....naja..het doen..ben mijn copy van activesync kwijt en ben te lui om ernaar te zoeken op internet :D

ehhhh..HOI