Ik heb een IFrame, waarin in elke hoek een plaatje moet komen te staan, met wat tekst 'over' het plaatje.
Verder moet de pagina gevuld worden met tekst. (niet zo heel gek veel tekst).
Alles wordt resolutie onafhankelijk gemaakt, dwz. ik heb geen totale vaste breedte.
Nu is het gelukt om de 2 boxen bovenin te krijgen, en netjes te laten floaten (zodat de tekst er niet achter of over heen duikt)
Echter wil het niet lukken met de 2 boxjes op de bodem.
OF ik krijg de box niet op de bodem (position static/fixed/relative)
OF de tekst jast over het boxje heen (position absolute, waarbij float genegeerd wordt)
Is hier misschien een oplossing voor die ik compleet over het hoofd heb gezien ?
De CSS manual zei botweg dat het niet kan, maar mijn ervaring is dat met CSS bijna alles kan
Verder moet de pagina gevuld worden met tekst. (niet zo heel gek veel tekst).
Alles wordt resolutie onafhankelijk gemaakt, dwz. ik heb geen totale vaste breedte.
Nu is het gelukt om de 2 boxen bovenin te krijgen, en netjes te laten floaten (zodat de tekst er niet achter of over heen duikt)
Echter wil het niet lukken met de 2 boxjes op de bodem.
OF ik krijg de box niet op de bodem (position static/fixed/relative)
OF de tekst jast over het boxje heen (position absolute, waarbij float genegeerd wordt)
Is hier misschien een oplossing voor die ik compleet over het hoofd heb gezien ?
De CSS manual zei botweg dat het niet kan, maar mijn ervaring is dat met CSS bijna alles kan