[zip/rar] pakt automatisch winrar als ik op link klik

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:52
Het zou eens zo voor de hand liggend probleem zijn, ff de instelling van internet explorer bekijken die van me winrar (die gebruik ik) en dan zou het moeten lukken. maar niets is minder waar. kan ook maar nergens iets vinden. zelfs internet explorer resetten (staat bij advanced settings) werkt niet..

wie heeft hier een oplossing voor. ik heb al gezocht. maar heb waarschijnlijk niet de goeie keywords gedaan, iig bij mij kwam er niets uit :X

Verwijderd

ik snap het probleem niet helemaal, wil je dat ie winrar niet opstart, of als je op een link in IE klikt, dat ie gelijk gaat downloaden ipv eerst opslaan?

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-08 16:24
Met een zip en rar file is het toch juist de bedoeling dat ie winrar opstart?

• Ankh
sorry ff beter uitleggen:

ik klik op een link (dus van vbulletin members area download van 3.0 gold) dat is gewoon een button waarbij hij klikt. dan krijg ik meteen het download scherm ipv dat hij eerst vraagt waar op te slaan. wanneer hij klaar is met downloaden opent hij het meteen met winrar... dat wil ik dus niet. ik wil het bestand gewoon op me HD neer kunnen zetten en dan pas uitpakken

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:10

Zoefff

❤ 

Rechtermuisknop en "Doel opslaan als" :?

Of denk ik nu véél te simpel? :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Ankh
gaat moeilijk met een button ipv een directe link (vbulletin maakt het pakketje voor je klaar so2speak ;))

maar ik wil gewoon bij elke link niet telkens op doel opslaan als te willen drukken.. ik ben lui :D daarmee dan..

ik kan hiervoor dus niets vinden

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:54

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik ga uit van Windows XP:

Start windows verkenner/explorer
Extra, mapopties
Tabblad bestandstypen
Zoek dan rar en zip op en klik dan op geavanceerd, zet dan een vinkje bij "Openen na downloaden bevestigen".

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Ankh
much gracias dat was hem dus :D
Pagina: 1