Hallo,
Ik heb op het moment last van wat ik ?denk spyware ofzo.
Het begon met internet explorer, die ineens een IESearchbar had,
al snel had ik in program files IESearchBar/IESearchBar.dll gevonden.
Ik kon deze niet verwijderen, dus ben naar veilige modus gegaan en
daar verwijderd (DOS werkte niet)
Later bleek ook een bestand 2_0_1browserhelper2.dll in mijn Windows map
te zitten. Wat mij opviel is dat alle bestanden (*.ini txt files) die erbij hoorden
gecodeerd waren. Nu blijkt er in mijn software lijst OOK nog een BI win32 Aplication
onzin programma te staan, die heb ik ook kunnen verwijderen, alleen niet via software want dan werd ik geredirect naar eenspammy blazefind.com die gelijk mijn startpage word! Dat BI win32 app. ding zat ook in de windows map..
ik d8 EINDELIJK klaar te zijn
...
niet dus, ik kreeg ineens een N-Case alert,
ik weet echt niet waar het vandaan komt, en N-Case vraagt mij om die spam opnieuw te installeren! ik dus NEE gedrukt, maar nadat ik nog even ge-msnéd had
en mijn PC opnieuw opstart, zaten de zelft vande bestanden, zoals IESearchbar weer in program files en die BI app is terug!
Ik ben echt einde raad! AdWare ziet niks
IEmand bekend met deze spam/spyware?
Ik heb op het moment last van wat ik ?denk spyware ofzo.
Het begon met internet explorer, die ineens een IESearchbar had,
al snel had ik in program files IESearchBar/IESearchBar.dll gevonden.
Ik kon deze niet verwijderen, dus ben naar veilige modus gegaan en
daar verwijderd (DOS werkte niet)
Later bleek ook een bestand 2_0_1browserhelper2.dll in mijn Windows map
te zitten. Wat mij opviel is dat alle bestanden (*.ini txt files) die erbij hoorden
gecodeerd waren. Nu blijkt er in mijn software lijst OOK nog een BI win32 Aplication
onzin programma te staan, die heb ik ook kunnen verwijderen, alleen niet via software want dan werd ik geredirect naar eenspammy blazefind.com die gelijk mijn startpage word! Dat BI win32 app. ding zat ook in de windows map..
ik d8 EINDELIJK klaar te zijn
ik weet echt niet waar het vandaan komt, en N-Case vraagt mij om die spam opnieuw te installeren! ik dus NEE gedrukt, maar nadat ik nog even ge-msnéd had
en mijn PC opnieuw opstart, zaten de zelft vande bestanden, zoals IESearchbar weer in program files en die BI app is terug!
Ik ben echt einde raad! AdWare ziet niks
IEmand bekend met deze spam/spyware?