Op mijn werk gebruiken we Backup Exec 9.0 om backups mee te maken. Een aantal scriptjes kopieren de data naar de backupserver tussen 0.00 en +-2.30. Om 04.00 begint de backup maar hij faalt nu bijna altijd met deze fout:
"A timeout occurred waiting for data from the agent during operation shutdown"
Via google heb ik al register-instellingen aangepast en in het programma wat poort-ranges neergezet. Helpt niet. Uit de file logging blijkt dat hij op "grote" bestanden blijft hangen. Database backups van +- 1GB. ik heb er toen eentje geexcluded van backup, ging 1x goed, daarna stopte hij op een andere. Soms gaat hij er wel langs, maar dan gaat hij weer opzijn bek op een later groot bestand.
iemand nog een idee wat ik nog meer kan aanpassen/doen?
backup server is een Xeon2.4 met een DTS-tapedrive 20/40 GB
"A timeout occurred waiting for data from the agent during operation shutdown"
Via google heb ik al register-instellingen aangepast en in het programma wat poort-ranges neergezet. Helpt niet. Uit de file logging blijkt dat hij op "grote" bestanden blijft hangen. Database backups van +- 1GB. ik heb er toen eentje geexcluded van backup, ging 1x goed, daarna stopte hij op een andere. Soms gaat hij er wel langs, maar dan gaat hij weer opzijn bek op een later groot bestand.
iemand nog een idee wat ik nog meer kan aanpassen/doen?
backup server is een Xeon2.4 met een DTS-tapedrive 20/40 GB
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 09:05 . Reden: (versienr) ]